Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webshop outsources

jaumann

New Member
Har en webshop som drev dropshipping av elektronikk produkter.

Den ligger brakk nå da jeg desverre ikke har tid til å drifte den. Hadde på sitt beste 100 unike besøkende per dag, 3,5 sider per bruker og ca 10.000 i omsetning per mnd, med 50% bruttofortjeneste. Jeg så aldri produktene da de sendes direkte fra 3.part i asia. Jeg hadde 12.000 produkter på det største som jeg mottok i sql fra 3.part. Oppdaterte en gang i måneden ca.

Det eneste jeg gjorde var å videresende det som ble bestilt på min webshop til min leverandør. Tok meg ca 10min per dag på kveldstid. Alle kunder forskuddsbetalte gjennom paypal. Siden gjorde gode søk på google gjennom allle produktene. Jeg tror personlig siden har ett stort utviklingspotensialet, men siden varene kommer fra utlandet direkte til sluttkunde i Norge, er der problemstillinger rundt skatt/mva. Siden har også en nyhetsbrevdatabase med 300+ tidligere kunder som ikke blir benyttet.

Er interessert i å outsource denne til noen som har tid og som kan videreutvikle den. Webshopen kjører Zencart, så fint om du har noe kunnskap der. Hvis ikke bør du iallefall har generelle kunnskaper så du kan lære deg Zencart for videreutvikling av shopn.

Foreslår en partnerløsning der jeg overlater driften til deg og du tar 50% av fortjenesten. Hvis du har noen timer i uken til overs, og er interessert i dette, ta kontakt på PM. Skriv litt om deg selv og egenskapene/kunnskapen du har som du mener måtte være bra for oss. Eierskapet vil fortsatt bli hos meg i begynnelsen men lager gjerne en klausul om delvis salg/salg i kontrakten.

Ser fram til å høre fra deg!
 

jaumann

New Member
Hei, da har jeg fått kontakt med endel interessenter og tar det videre PM og per e-post. Takk for interessen.

Robert: Sender deg en PM.
 
Topp