Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webside fungerer ikke på ipad

tom3008

Medlem
Hvor du retter det opp? Ærlig talt, skal du ta deg betalt for å lage nettsider for andre bør du virkelig kunne såpass!

Gjør ikke det nå da men, okey....
Rart jeg ikke har fått nye referanser på en tid da...

Kan du hjelpe eller?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Takk! Tenker at det ligger i css- filen jeg.

Dersom du finner løsningen(e) på feilene fra HTML-valideringen i en CSS-fil, så må jeg si at det er ganske imponerende, for å si det sånn.

Kan hjelpe deg med at ALT-feilene på bildene ikke er noe du "strengt tatt" trenger å fikse da de ikke har noe med feilvisning på iPad å gjøre. Det burde spare deg for litt arbeid.

Lykke til!
 

tom3008

Medlem
Dersom du finner løsningen(e) på feilene fra HTML-valideringen i en CSS-fil, så må jeg si at det er ganske imponerende, for å si det sånn.

Kan hjelpe deg med at ALT-feilene på bildene ikke er noe du "strengt tatt" trenger å fikse da de ikke har noe med feilvisning på iPad å gjøre. Det burde spare deg for litt arbeid.

Lykke til!

HAHA, ikke det jeg skal fikse, det er hvordan siden ser ut på Ipad, i bg osv er den helt rar...
Det skal jeg!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvis du ser et stykke nedi valideringen, så ser du at det er noen divs og <center> (hvis jeg ikke husker feil) som aldri blir korrekt avslutta, den slags kan skape veldig mye kluss, enten det er fordi du har lagt inn en for mye, eller glemt å legge inn en avslutning, eller noe helt annet.

Utover det er det egentlig vanskelig å hjelpe deg, en ting er at jeg helst unngår joomla fordi jeg syns det er et tungvint system, og dermed husker jeg ikke dette 100%, men det er vel en ganske stor mengde filer i hvert theme der også, og da er det vanskelig å gjette hvilke filer disse feilene ligger i, uten å ha sett ganske mye nærmere på det.

At du tar betalt for å lage nettsider for andre er noe jeg gjetta på ut fra toms design-siden du linker til i signaturen din, og ting du har sagt tidligere, men stemmer det ikke er det jo i og for seg bra...
 
Topp