Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF har nå fått et nytt orginalt medlemm!;)

h33t

New Member
ja da endte jeg opp her, noe som dog var naturlig i følge mitt liv på cyberspace;)

jeg har mange gode ide'er men har ikke all kunnskapen som skal til for å realisere ide'ene men dette kommer etterhvert;)

Et par ting dere burde vite om meg er at jeg tenker "Outside the box" og har har dystleksi, så derfor kan skrivefeil og staving skyldes min ordblindhet" og et samsyn som liker å fucke opp det jeg leser og skriver.

Mitt mål for livet er ikke å bli rik, men å gjøre forandringer i samfunnet og bidra til en bedre verden.(lol jeg bor jo i norge, da er jeg rik vet dere;)

håper jeg blir godt tatt i mot.

Mvh h33t
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Fint med visjon. Bare å sette seg mål og planlegge for å få disse realisert!

Om noen tenker outside a box avhenger vel ikke av den som tenker, men heller esken og dermed mer av den som betrakter?
Du må gjerne feilstave f-ordet, haha ;)
 

h33t

New Member
Velkommen hit h33t. Flere som har dysleksi her så ingen fare.
Hva slags prosjekter har du gjort før?

litt forskjellig, men det har vist seg i tidligere prosesser at jeg er som regler den som starter opp noe nytt og som tar ledelsen for prossesen.

ønsker ikke linke til mine prosjekter her.(mulig jeg ombestemmer meg etterhvert)

Fint med visjon. Bare å sette seg mål og planlegge for å få disse realisert!

Om noen tenker outside a box avhenger vel ikke av den som tenker, men heller esken og dermed mer av den som betrakter?
Du må gjerne feilstave f-ordet, haha ;)

ja du kan si, det jeg legger i "outside the box" er å tenke nye tanker og nye løsniger se inn i fremtiden. og ja disse tankene og ide'ene blir ofte utspekulert i noen mørke natte timer, og bærer gjerne et preg av å forbedre noe som allerede eksisterer og endre på ting som burde være anderledes. garantert flere outsidethebox tenkere her på WF antar jeg.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ja, jeg pleier ikke spørre folk om det, så oftest er alder ikke noe faktor - første gang til alt kanskje, men det er absolutt meg altså.
Men siden du spør så er det fordi jeg lurte litt på det - ettersom jeg aldri har hørt noen over 25 sagt om seg selv at de tenker out-of-the-box, er et original, og så utspekulerer tanker midt på natten ;)
 

Gaasehud

Medlem
Når ble alder en faktor? vi over 60 pwn'er jo internett as usual Xd er 19ish.

Jepp, sant. Du kommer fra den flott pensjonisttilværelsen på Norsk Freakforum eller?

Et lite tips til ditt eget beste: Tror det er bedre om du tilpasser deg hvordan ting er på WF. Det er bittelitt enklere enn at alle/alt skal tilpasses deg. :)

Håper du får det fint her videre!
 
Topp