Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Windows CD-plate? VISTA

Linneaam

New Member
Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge ut denne tråden, men fant ut at jeg bare skriver det her, og håper på så mange svar som mulig, som kan hjelpe meg!

Jeg har en eller annen slags Compaq bærbar, med vista. Jeg har hatt den et år snart, og nå kommer problemene. Hvertfall et. hehe. Jeg slår den alltid av om natta, og da jeg slo den på igjen dagen etter, kom det opp noe rart. Det sto: (in english tho) Sett inn Windows CD plate. Velg språk, klikk reparer data og restart dataen. Jeg har gått gjennom papirer og cd'er til dataen min. Det eneste jeg fant var Recovery cd'r som jeg selv måtte brenne da jeg fikk dataen. Jeg prøvde dette, men ingen av de 3 cd'ene hjalp. Ellers var det ingen andre cd'r med, bare en masse papirer. Jeg husker at da jeg fikk den, hadde foreldrene mine ordnet det slik at de jeg kjøpte den fra (elkjøp) skulle installere alt som må installeres, før jeg fikk den. Så vi slapp å gjøre noe selv, vet ikke om dette har noe med Windows og gjøre? Noen som har peilig i det hele tatt? Spør om det er noe jeg ikke har sagt, og vær så snill og hjelp meg. Har også klart å knuse skjermen til skole-pc'n min, så er helt dataløøs :p
 

Knut

Medlem
Bare å finne ett sted å laste ned Vista. Husk å laste ned samme versjon som den du har. Brenn denne på en cd eller legg den på en minnepenn.

Så lenge du har din egen nøkkel så er dette fult lovlig. Denne står ett sted på maskine di, ofte under om du har laptop

Eller du kan gjenopprette Vista ved oppstart. Ofte bruker du alt + F10 tastene
 
Topp