Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Woocommerce multistore

Nick-Andre

New Member
Pass på at ikke automatic saksøker deg for bruk av WooCommerce merkenavn i domenet. o_O

Denne saken har ikke direkte WooCommerce å gjøre, men WordPress. Men nå har jo Automatic kjøpt opp WooCommerce så da er det litt det samme.

Jaff Yablon, who owns and operates The WordPress Helpers, is being sued by the WordPress Foundation for trademark infringement. Reported first by Domain Name Wire, the WordPress Foundation wants Yablon to stop using its trademarks, dismiss the opposition proceeding, pay the foundation for any profits related to use of the WordPress trademarks, pay up to $100,000 per infringing domain name, transfer the domains and pay other fees and damages.

Kilde: http://wptavern.com/the-wordpress-foundation-sues-jeff-yablon-for-trademark-infringement

Snakker du om 5000 i året? Jeg ville gått for en abonnements løsning slik at du får inntekter over tid. For eksempel 399 per måned som gir ca 4800 i året.
 

Bjørnar

Gründer
Jeg vet at WordPress er meget strenge på det, men de godtar forkortelsen WP osv, så det der hadde jeg undersøkt før du lanserer mer enn du har gjort nå.
 

xdex

Medlem
Så langt ser jeg ikke behovet hos noen av mine kunder, selv om noen bruker multisite til sine butikker, disse er jo adskilt, på egne ønsker. Vi får se hva prisen blir, og hvor godt dette fungerer i praksis. Blir det for dyrt, vil det ikke være noe problem å få til dette selv, men da må etterspørselen være der også! Men om det bare er snakk om noen kroner, så er det ingen fare! Men om prisen hadde vært 5000kr året, og man sitter med 10 kunder, er det fort gjort å tjene gode penger, men ikke om alt må betales for en enkel plugin.
 
Topp