Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress 2.8 Kommet - Positivt / Negativt

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
muffins skrev:
Jeg vil ikke måtte legge til alle poster og på nytt igjen etter jeg har lagt inn wp på nytt? Eller går det fint så lenge jeg ikke tukler i databasen?

Så lenge du kopler opp mot samme database i wp-config.php så kan du skrive over alt av filer Muffins. Ikke bekymre deg for og ødelegge noe ved og gjøre som picxx sier der oppe. :)
 

muffins

Medlem
Da ordna det endelig seg, takk folkens :D

Lastet opp alle filene på nytt og slike ting, men det gjorde ikke saken noe bedre. Feeden funka fortsatt ikke.

Skulle bare sjekke om feeden fungerte på standard-themet, så jeg byttet theme, og i standard themet fungerte alt knall. Når jeg byttet tilbake igjen til mitt theme så fungerte det plutselig igjen. Snodig :p
 

sKrud

Meget sliten student
Negativt!: Det er ingen av mine flash plugin som fungerer...:/ Noen som har et som fungerer i denne nye versjonen?

Jeg må nå klippe inn hele embed koden manuelt..noe som tar litt tid når man legge inn mange flash filer per dag..:/
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
sKrud skrev:
Negativt!: Det er ingen av mine flash plugin som fungerer...:/ Noen som har et som fungerer i denne nye versjonen?
Hva er en flash plugin for noe,? og hva for noen funksjoner har den? Jeg spør mest fordi det ikke er så lett og komme med noen forslag når jeg ikke vet hva det er. :)
 
Topp