Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress 3.8

Erlend

Medlem
Wordpress 3.8 kom ut i dag. Gjort om helt på designet i menyen til venstre. Sikkert noe mer som jeg ikke har merket enda.
 

Sindre

Medlem
Syntes ikke så mye om det nye designet, for å være helt ærlig. Trivdes godt med det som var. Burde vært en mulighet for å velge design selv, sånn at man kunne hatt det gamle designet hvis man ville.

Når det er sagt kan man jo ikke klage. WP er fantastisk, og dette er bare småpirk. Man vender seg fort til det meste. :)
 

zapotek

Medlem
Elsker Wordpress, men skjønner ikke poenget med alle disse endringene. Ja til oppdateringer for å stenge sikkerhetshull, men alt det andre dilldallet skjønner jeg ikke poenget med. Virker nærmest som om de endrer bare for endringens skyld.

Hva med å gi oss funksjonalitet vi har bruk for? Funksjonaliteten i All In One Seo Pack, Limit Login Attempts og et enkelt kontaktskjema burde f.eks. vært med i Wordpress Core.
 

Ole Avranden

utvandret
Hva med å gi oss funksjonalitet vi har bruk for? Funksjonaliteten i All In One Seo Pack, Limit Login Attempts og et enkelt kontaktskjema burde f.eks. vært med i Wordpress Core.

Jeg tror det er viktig at open source-programvare ikke sluker funksjonaliteten til de mest populære plugins. Det vil fort ødelegge motivasjonen til utviklerne, og det er de som skaper innovasjon til CMS'ene.
 

hvaer

Medlem
Anbefaler på det sterkeste installasjon av Admin Color Schemes. Da fant jeg ihvertfall ett par skjemaer som fungerer langt bedre, fremfor de som var installert som default.

Men det nye widgetområdet er rett og slett forferdelig. Jeg har veldig mange widgets grunnet at jeg har brukt Headway Theme, og dette ble helt forferdelig.

Men, jeg har bare testet det på en testserver enda. Tør ikke oppdatere livesider før også plugins begynner å bli oppdatert. På 3.7.1, så var det svært mange plugins som ikke har blitt oppdatert før de siste par ukene.
 

Dseller

Medlem
Anbefaler på det sterkeste installasjon av Admin Color Schemes. Da fant jeg ihvertfall ett par skjemaer som fungerer langt bedre, fremfor de som var installert som default.

Men det nye widgetområdet er rett og slett forferdelig. Jeg har veldig mange widgets grunnet at jeg har brukt Headway Theme, og dette ble helt forferdelig.

Men, jeg har bare testet det på en testserver enda. Tør ikke oppdatere livesider før også plugins begynner å bli oppdatert. På 3.7.1, så var det svært mange plugins som ikke har blitt oppdatert før de siste par ukene.

Er jo bare å gå på:

5LsUF.png


5LsTo.png


5LsWl.png
 

hvaer

Medlem
Er jo bare å gå på:

Ja, og ingen av de valgene var særskilte flotte. Den pluginen som jeg lenker til gir flere valg på nettopp det samme stedet på bruker, som du bruker noen overdimensjonerte bilder på.

Men, jeg er nødt til å ta tak i css på dette selv, fordi jeg må ha svart adminbar, og en annen farge på sidebar. Trodde aldri det skulle bli nødvendig å styre med css backend i wp.

Edit: Ser ut som utviklerne av WP skulle ha brukt Adobe Kuler litt, for det er ikke alle disse fargesammensetningene som akkurat duger sammen.
 

xdex

Medlem
About time! Måten den er gjort mer mobilvennlig på er også fantastisk. Ja, det er noen små "feil" som irriterer meg, at ting f.eks ikke er likt på flere sider. At plugins (utvidelser) har den samme gammle måten og legge til nye plugins, ved å trykke på knappen øverst. Mens themes har 2 muligheter, burde vært en likhet mellom disse tingene.
 
Topp