Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WordPress CSS

logdyh

New Member
Jeg bruker WordPress-temaet OneTouch. Demo-siden er: http://theme.crumina.net/onetouch2/.
Jeg prøver å tilpasse temaet, men jeg har ikke tilgang på serveren. All modifikasjon må derfor skje via CSS i bakenden av WP.

Jeg ønsker å skjule hele headeren, men jeg får det ikke til. Koden jeg prøver er:

.header {display:none;}

Det funker imidlertid ikke. Noen som kan hjelpe? Jeg har også prøvd .header {display:none !important;}.
 

adeneo

Medlem
Hva mener du med at du ikke har tilgang på serveren, dersom du kan endre på filene har du vel tilgang ?
 

logdyh

New Member
Bruker MultiSite, så jeg har heller ikke rettigheter til å legge til ny temaer eller utvidelser. Jeg må forholde meg til det som er lagt til fra før. Derfor har jeg heller ikke det nødvendige brukernavnet eller passordet for å logge meg på support-forumet til utvikleren av temaet.

Håper derfor noen her inne kanskje er kjent med temaet, eller vet hvordan jeg kan skjule elementet. Jeg har ikke tilgang på filene – jeg kan kun legge til CSS-koder via Visual Composer.
 

adeneo

Medlem
Vel, det er jo en ID, så da er det vel

#header {display : none}

eventuelt med !important dersom du ikke får lagt den inn etter de opprinnelige stilene
 

logdyh

New Member
Vel, det er jo en ID, så da er det vel

#header {display : none}

eventuelt med !important dersom du ikke får lagt den inn etter de opprinnelige stilene
Det funker ikke – heller ikke med !important. Vet ikke helt hva det skyldes.
 

adeneo

Medlem
Det virker helt fint på den siden du lenker til, nettsiden til temaet.
Du kan jo også prøve

.site-header {display : none;}

men det er vel kanskje mer sannsynlig at du ikke får endre på stilene med den tilgangen du har, eller at den som har satt opp multisite systemet har endre klassene osv.
 

fiksedesign

Member
Hvor skriver du kodene er vel spørsmålet.

Hvis du ikke har tilgang til å installere og/eller endre temaer har du vel også relativt begrenset mulighet til å redigere eksisterende temafiler?
 
Topp