Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress + Facebook

Nordino

Medlem
Jeg har et nettsted og en Facebook-page med 551 medlemmer (alle relatert til internettsiden). Jeg ønsker å få automatiske oppdateringer på Facebook-sida hver gang noen poster et innlegg på nettstedet. Den integrerte RSS-importeren i Facebook tar ofte dager før den legger inn "nye" innlegg.

Wordpress-pluginen Wordbook poster umiddelbart, men bare på skribentens egen profil og ikke på fansiden.

Tips?
 

Zmarty

Medlem
Jeg har et nettsted og en Facebook-page med 551 medlemmer (alle relatert til internettsiden). Jeg ønsker å få automatiske oppdateringer på Facebook-sida hver gang noen poster et innlegg på nettstedet. Den integrerte RSS-importeren i Facebook tar ofte dager før den legger inn "nye" innlegg.

Wordpress-pluginen Wordbook poster umiddelbart, men bare på skribentens egen profil og ikke på fansiden.

Tips?

Jeg har gitt opp Facebook sin egen RSS import...har vært i kontakt med dem flere ganger ang. problemet de har med importeringen, men det funker bare i blant så jeg fjernet hele import skiten...
Enkleste og raskeste er å bare kopiere linken fra websiden din inn på Facebook siden din..

Eller: kontakt Facebook via denne linken for å få de til å fikse problemet! (noe som kommer til å fungere...kanskje/kanskje ikke)

Edit: Bra Road Trip du har vært på. Legg den gjerne til på USAguiden.no dersom du har den på norsk også, eller travels4you.com for engelsk :D
Send meg en PM om du er interessert :)
 
Sist redigert:

Nordino

Medlem
Takker for svar.

Har funnet en løsning, og den heter TwitPress! Den innebærer at man lager en bruker på Twitter og auto-importerer nyheter der. Så konfigurerer du TwitPress til å sende ut Twitter-meldinger på siden på Facebook. Anbefales!

Hyggelig at du har lest bloggen. Har lagt det prosjektet på is på grunn av dårlig tid, men en artig tur var det :)
 
Sist redigert:
Topp