Kjapp og trygg hosting for Wordpress

wordpress klarer ikke hente frem sidebar og comments på alle sider

tulling99

Medlem
På jussbloggen så klarer ikke wordpress å hente frem venstre marg (sidebar) og kommentarfeltet (comments) på alle artikler. Det er mildt sagt frustrerende, for jeg finner ikke ut av feilen! Den klarer det på noen artikler, men ikke alle.

Noen forslag? Hvilken fil bestemmer hva som skal hentes frem?
 

tulling99

Medlem
nei.. det har nok ingenting med det å gjøre. Det virker som det er helt tilfeldig hvilke sider som virker eller ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Fatal error: Call to undefined function get_avatar() in /home/rocksong/public_html/jussbloggen/wp-content/themes/bloggdesigns_One/comments.php on line 34

Sjekk feilmelding.
Har du innstallert innstikk hvor du har lagt til noe i comments.php
Om du ikke har det, er det mest sannsynlig designet som ikke er kompatibelt med den wp versjonen du kjører, så da må du bytte design.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Du må ha installert en plugin som er inkompatibel med andre plug-ins du kjører. For BloggdesignsOne er kompatibel med alle WP versjoner fra 1.5 og oppover. Og en versjon eldre enn 1.5 har du neppe, for kom den vel ut i 1997 eller noe.

Gå igjennom plug-in listen din og deaktiver alle, og så aktiverer du en og en for å sjekke hvilken det er som lager krøll. Det er ikke themet det er noe galt med iallefall, med mindre du har endret på det på noen måte.
 

tulling99

Medlem
Jeg har forsøkt å laste opp BloggdesgnsOne på nytt (tok backup av de gamle php-filene). men nøyaktig samme problem. Prøvde deretter bloggdesignsTWO, samme problem! Så prøvde jeg et par andre temaer, og da virket det. Men jeg vil jo ikke endre theme.

Jeg deaktiverte en av de to pluginene jeg har, nå har jeg bare SEO PACK igjen, antar at denne ikke skal lage noe krøll.

Så da forstår jeg ikke hva som er galt.
 

tulling99

Medlem
Nå har jeg bare laget nye poster av de som ikke fungerte. Og da var alt som det skulle.

Jeg vet ikke hva som forårsaket det, men kan det ha vært noe bugs i php-filene på det tidspunkt jeg skrev artiklene? Jeg har jo lekt litt med filene for å legge inn adsense etc.
 
Topp