Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress med paypal plugin

Jaro

New Member
Hei.

Jeg har en nettbutikk bygget opp på wordpress og bruker paypal plugin som betalingsløsning. Det har fungert greit helt til jeg nå har oppdaget at det ikke er mulig å legge varer i handlekurv. Knappen "legg i handlekurv" er der, men det skjer ikke noe når jeg trykker der. Handlekurv kommer ikke opp.
Noen som vet hva som er galt?
Tusen takk for all hjelp :)
 

barentshavet

Active Member
Finnes det en "guide" på youtube som viser hvordan?

For å få opp vinduet i Chrome så høyreklikker du på elementet eller på nettsiden, velger" inspiser" og går til fanen "Console." Finnes garantert en "guide" på dette hvis du søker på Google. Men, hvis det er et JavaScript/jQuery-problem, og du har null erfaring, så vil jeg tro at du enten må lære deg JS først eller få hjelp fra forumet, evt. feks Stackoverflow. Det er ikke bare-bare å debugge disse feilmeldingene uten erfaring uansett.
 

Jaro

New Member
For å få opp vinduet i Chrome så høyreklikker du på elementet eller på nettsiden, velger" inspiser" og går til fanen "Console." Finnes garantert en "guide" på dette hvis du søker på Google. Men, hvis det er et JavaScript/jQuery-problem, og du har null erfaring, så vil jeg tro at du enten må lære deg JS først eller få hjelp fra forumet, evt. feks Stackoverflow. Det er ikke bare-bare å debugge disse feilmeldingene uten erfaring uansett.
Takk for svar. Når jeg går inn på console så kommer det ikke opp noe. Skal det ikke stå noe der? Var inne på Paypal og så at bankkortet jeg hadde har gått ut (dato), men tviler på at det har noe med saken å gjøre. Ellers så har jeg prøvd andre oppsett/bakgrunn i nettbutikken. Kunne det ha skjedd noe da? Utenom det er det kun oppdateringer jeg har gjort.
 

Bjørnar

Gründer
Tror det hadde vært en del enklere om du hadde gitt nettadressen som nevnt, for det er uhorvelig vanskelig å gjette seg til hva som er galt med så lite informasjon.
 

Jaro

New Member
De av dere som vil ha link til butikk kan ta kontakt med via pm. Ønsker ikke å legge den ut her for jeg ønsker ikke at selgere skal ringe meg å tilby deres løsninger for nettbutikk etc.
 
Topp