Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress - plugin for mailinglister

picxx

Well-Known Member
Denne er absolutt å anbefale om det dreier seg om kun en side.
Den er ny, og litt "rå" i kantene, men ved å tilpasse den siden funker den topp.
Wordpress Newsletter Plugin | Small Website Hosting - Internet Marketing and web development

Om du har flere sider du skal ha samme nyhetsbrev på kan du prøve denne, som er gratis.
Litt flikk er det med html skjema og slikt for å få det riktig, men det tar ikke all verden med tid.
Main Page - . .. poMMo .. .

Om du skal ha en proff betalt løsning er Aweber absolutt å foretrekke.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er du sikker på at de ikke kommer frem noen timer etter de er sendt? En @online-adresse jeg har tilgjengelig tar det alltid noen timer ekstra dersom epost er sendt med php sin mail() funksjon, mens dersom jeg sender epost med f.eks Thunderbird kommer den frem umiddelbart. Kan være veldig kjedelig dersom jeg på nettsteder f.eks skal bruke "glemt passord" funksjoner.. Jeg vet virkelig ikke hvorfor det er slik.
 

hansson

Langveisfarende
Den desidert beste løsningen er å bruke Campaignmonitor.com sin html-form som du dessverre må lime inn i sidebar manuelt, men som funker helproft i og med at du styrer alle adressene du samler inn rett i kontoen din på Campaignmonitor, der du kan videreforedle lista di som du vil. Har anbefalt Campaignmonitor flere ganger her på WF og det er ikke tilfeldig, tjenesten er suveren.

Jeg bruker nyhetsbrev-formen deres øverst i midtkolonnen på Frilansinfo.no | Informasjonsportalen for kreative frilansere | (gå til en artikkelside). Mulig de har kommet med en plugin nå, eller at andre har laget den.
 

picxx

Well-Known Member
Mailchimp.com går hånd i hånd med WP!

De går ikke hånd i hånd med meg.
Har ikke mulighet til å logge meg inn.
Mulig de har sperret ved hjelp av IP, og har heller ikke fått noe svar fra support (etter to uker).

Beklager OT Tonny :)
 
Topp