Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress tema

moments

Medlem
Har installert wordpress på eget domene og sett en del på ulike temaer. Om det er noen som kan wordpress themes så kontakt meg gjerne.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Vil du ha noen til å designe for deg?

Hvis du tenkte på "ferdig-themes" så finner du ihvertfall mange gode her: Premium WordPress Themes, Web Templates, Mobile Themes | ThemeForest

Hvis du skal skaffe et "ferdig-theme" vil jeg på det sterkeste anbefale deg å betale noen kroner for det, slik som hos ThemeForest. Så lenge utvikleren tjener penger på designet, kan du være trygg på at h*n vil fortsette å oppdatere det når det kommer nye versjoner av Wordpress.

Det er kjedelig å bruke masse tid på en WP-side for å se at den kræsjer totalt når du oppdaterer WP til nyeste versjon bare fordi at themet ditt ikke støtter dette.
 

moments

Medlem
Vil du ha noen til å designe for deg?

Hvis du tenkte på "ferdig-themes" så finner du ihvertfall mange gode her: Premium WordPress Themes, Web Templates, Mobile Themes | ThemeForest

Hvis du skal skaffe et "ferdig-theme" vil jeg på det sterkeste anbefale deg å betale noen kroner for det, slik som hos ThemeForest. Så lenge utvikleren tjener penger på designet, kan du være trygg på at h*n vil fortsette å oppdatere det når det kommer nye versjoner av Wordpress.

Det er kjedelig å bruke masse tid på en WP-side for å se at den kræsjer totalt når du oppdaterer WP til nyeste versjon bare fordi at themet ditt ikke støtter dette.
'

Absolutt. ønsker noe bra og betaler for det. men hva snakker man om i pris?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er jo mye bedre å ta det åpent, slik at andre også kan lære av det.

Jeg skal forklare. :)

Når jeg sier "ferdig" (veldig dårlig ord å bruke igrunn) så mener jeg design som ikke er unike, men som mange andre også bruker. Som de som ligger på ThemeForest f.eks. Disse koster typisk 200-300 NOK, men er til gjengjeld svært gode og inneholder ofte mange tilleggsfunksjoner som man ikke får med design som er gratis.

Dessuten blir de regelmessig oppdatert og det er også stort sett alltid god og rask support om du lurer på noe i forbindelse med dette designet.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke gratis themes lenger, når jeg ser hvor mye man får for disse hundrelappene.

Om du skal ha et design som er unikt, ja da er det jo kun du som har det, og det blir jo litt mer ekslusivt men det koster deretter. Jeg har ikke stålkontroll på prisene, men en kvalifisert gjetning sier meg at du i Norge må ut med minimum, 10-15.000,- og oppover.

Da håper jeg du ble litt klokere. :)
 

moments

Medlem
Det er jo mye bedre å ta det åpent, slik at andre også kan lære av det.

Jeg skal forklare. :)

Når jeg sier "ferdig" (veldig dårlig ord å bruke igrunn) så mener jeg design som ikke er unike, men som mange andre også bruker. Som de som ligger på ThemeForest f.eks. Disse koster typisk 200-300 NOK, men er til gjengjeld svært gode og inneholder ofte mange tilleggsfunksjoner som man ikke får med design som er gratis.

Dessuten blir de regelmessig oppdatert og det er også stort sett alltid god og rask support om du lurer på noe i forbindelse med dette designet.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke gratis themes lenger, når jeg ser hvor mye man får for disse hundrelappene.

Om du skal ha et design som er unikt, ja da er det jo kun du som har det, og det blir jo litt mer ekslusivt men det koster deretter. Jeg har ikke stålkontroll på prisene, men en kvalifisert gjetning sier meg at du i Norge må ut med minimum, 10-15.000,- og oppover.

Da håper jeg du ble litt klokere. :)

takk - så hvis du skal sette opp et slikt tema for meg som jeg kjøper for 300-400 kr, hva koster hele jobben
 

Hupsey

Medlem
Å installere et wordpress theme tar ca 5-10 minutter.
Dersom du helst vil ha noen å installere det kommer det neppe på mer en 500-1000 kr.
Men det er egentlig overkill å bruke andre til å gjøre det, for det er enkelt å gjøre selv.
1) Last ned themet du vil ha til en mappe på din PC.
2) Logg inn på wordpress,velg apperance i menyen, og themes fra "flyout" menyen.
3) Velg upload theme inne i theme menyen'
4) Finn ditt theme i mappen du lagret det på, klikk install.
Ferdig.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Dersom du helst vil ha noen å installere det kommer det neppe på mer en 500-1000 kr.

Det var kun snakk om ren installasjon, så siden jeg sitter hjemme med lungebetennelse (blæh) og ikke hadde så mye å gjøre da denne tråden dukket opp, sa jeg at jeg kunne gjøre dette som en tjeneste.

Fikk til svar på PM at jeg brukte tross alt tiden min på dette, så han ville ikke at det skulle være gratis.

Svarte da at vi kunne avtale 250,- for jobben (som er min normale minstefakturering), men da kom svaret:


Så gratis ville han ikke ha det, men 250,- var tydeligvis for mye. :rolleyes:
 

zapotek

Medlem
Det var kun snakk om ren installasjon, så siden jeg sitter hjemme med lungebetennelse (blæh) og ikke hadde så mye å gjøre da denne tråden dukket opp, sa jeg at jeg kunne gjøre dette som en tjeneste.

Fikk til svar på PM at jeg brukte tross alt tiden min på dette, så han ville ikke at det skulle være gratis.

Svarte da at vi kunne avtale 250,- for jobben (som er min normale minstefakturering), men da kom svaret:



Så gratis ville han ikke ha det, men 250,- var tydeligvis for mye. :rolleyes:

Kanskje han lo fordi han syntes det latterlig lite?
 

moments

Medlem
ja men først må eg altså finne et tema og oversette den til norsk. har et tema nå men når eg skriver OM OSS f.eks så kommer det "posted by" og mulighet for at andre kan legge inn kommentar under. Det er hjemmeside og ikke blogg eg vil ha
 

Dag Frogner

Supermedlem
Kommentarene skrur du av selv. Kikk litt under feltet du skriver i når du starter en ny side.

Posted by kan i noe theme fjernes ved et klikk, mens andre ganger må en kodesnutt fjernes.

Anbefaler deg å starte nye tråder når du lurer på noe nytt, hvis ikke blir det fort rotete og uoversiktlig.
 
Topp