Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress theme - landingsside med rating?

Dseller

Medlem
Jeg ser etter en wordpress landingsside der jeg skal selge 1 produkt, det skal være en form der du skiver navn, adresse, mail osv.. også en knapp der det står bestill.

Det skal også være mulig å sette inn et bilde og litt info om produktet.

Har sett på denne Attraction

Men... det mangler 1 ting og det er at kunder ikke kan skrive anmeldelse av produktet, gi et terningkast eller noe i den duren.

Noen som vet om en WP theme som har dette?
 

hvaer

Medlem
Det finnes helt klart temaer som har dette, men enklest å løse ved hjelp av en plugins og widgets. F.eks WordPress › WP Customer Reviews « WordPress Plugins
Da står man friere til å kjøpe temaer.

Forøvrig, du er klar over at du må kjøpe extended license, om du skal selge produkter på siden? For Attraction, så koster det "bare" 1750 dollar.
Screenshot:
Droplr ? Screenshot on 11.20.2013 at 2.30.42 AM.png

Det gjelder forøvrig alle temaer på Themeforest. Hvis man skal bruke temaet til salg av et produkt til sluttbruker, så må du betale en helvetes mengde penger, for at lisensen skal være gyldig.
 

Dseller

Medlem
Så jeg har da kjøpt et netbutikk theme for 60$ når jeg egentlig skulle betalt 3000$ altså litt over 18000 kroner?

bff401b9de.png

61655fb205.png

_____________________________________________
Men tilbake til landingsiden, jeg skal egentlig ikke selge et produkt.. Jeg skal bare tilby en prøvepakke helt gratis, men når man bestiller prøvepakken blir man abonnement.. Er dette innafor?

Hva skjer om du blir tatt med feil lisens egentlig?
 

Laser

Medlem
Det er ikke slik de mener det. De mener at hvis du lager nettsider/butikker som skal selges videre så må du betale 3000 dollar.
Du kan bruke themet til 60 dollar på nettbutikken din.


Det høres jo litt hyggeligere ut, men hvordan kan de kontrollere og evt. hindre at man selger videre en 60$ lisens?
 

Dseller

Medlem
Hvordan blir dette med lisenser?:

mittdomene.no (er nettbutikk) også tenke jeg skulle ha en landingsside mittdomene.no/test1 og mittdomene.no/test2 disse skal nesten være identiske, bare med en liten vri.

Det blir tilsammen 3 wordpress installasjoner med 2 forskjellige themes.

Det jeg lurer på da er om jeg trenger å kjøpe 2 lisenser SELV om jeg bruker themet på samme domene, bare i forskjellige mapper/installasjoner.


Noen som vet?
 
Topp