Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress..... ????

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok.. ett veldig inviklet og vanskelig (tror jeg) wordpress spørsmål.

Jeg har akkurat vært i kontakt med webhotell-leverandøren for Google det for faen
Det er hos ham jeg også har domenet itbloggen.info.
Jeg spurte om han kunne opprette ett eget webhotell for ITbloggen.info, og da spurte han meg hvorfor jeg ikke heller vil legge den bloggen på samme webhotell som Googledetforfaen.com siden er på.
Han sa til meg at det var ikke nødvendig med en ny server for at webleseren skulle vise Itbloggen.info i adresse-feltet.

Han fjernet derfor redirecten på ITbloggen.info til Googledetforfaen.com/blog, og sa til meg at nå gjenstår det noen endringer i Wordpress, som gjør at den rette siden åpnes når noen besøker ITbloggen.info.

Bloggen ligger i /blog på webhotellet, og det jeg lurer på er om dere vet hvilken endringer jeg må gjøre i wordpressbloggen min for at dette skal fungere ordentlig.
Han jeg har webhotellet hos var ikke 100% sikker selv. Derfor spørr jeg dere som muligens har vært utfor det samme selv...

Det jeg altså vil, kort fortalt er å få ITbloggen.info til å åpne /blog på serveren det hele ligger på..

Hva gjør jeg?

- Beklager lang og rotete forklaring. Servere og domener er desverre ikke min spesialitet.. :(
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg kom ikke innpå wordpress.org sine sider i den hele tatt i går, og først nå har jeg kommet innpå dem.
Hehe.. Jeg kunne jo ha funnet ut av dette tidligere, men nå har jeg altså slettet hele dritten fra serveren, og bestemt meg for å installere på nytt.

Regner med det skal gå greit, men takker for tipset.. :) Greit å vite til en annen gang.. !
 
Topp