Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wowzza!

xcp

Medlem
Noen hørt om dette?
Måtte prøve meg jeg da så jeg har kasta meg på leken.

Lite utdrag av informasjon:

The Wowzza! Social Network allows you to connect with others in your industry fast and easy through your profile, forum, blogs, groups, audios, and videos.

You can create a huge list of contacts, promote your business, joint venture, find help, training and resources, get traffic to your blogs, audios & videos from inside and outside of our community.

Your Wowzza! profile and profile additions that you create are all viewable by community members and visitors from around the world, a person does not have to be a Wowzza! member to view your profile which will generate much more traffic for your business.

Wowzza! will also pay you for being a part of our network through our 3x9 Forced Matrix Pay Plan which can earn you over $1,800 a month without ever referring one person and over $80,000 a month by referring just a few.

Social Networking is one of the largest trends to ever hit the Internet, simply put, Wowzza! pays you to do what you are already doing, but this time, you are doing it in a place that has only other professionals involved and really does offer a Serious Income Opportunity.

All Wowzza! memberships come through our Marketing System, please get back with the person who referred you to Wowzza! or visit the Wowzza! Powerline so that you can get started networking with other Internet Marketing Professionals from around the world today and getting paid very well to do it.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Link til dette "vidunderet" ? jeg trenger mer info en dette, av det som står her så skjønner jeg ikke helt hva du blir betalt for.
 

xcp

Medlem
Link til dette "vidunderet" ? jeg trenger mer info en dette, av det som står her så skjønner jeg ikke helt hva du blir betalt for.

Det gjorde ikke jeg heller så jeg tenkte jeg måtte melde meg på for å prøve. Kan sende deg link i en pm så slipper jeg å spamme i forumet.
 

picxx

Well-Known Member
Det finnes flere slike sossiale nettverk som betaler for forskjellige ting. De fleste betaler deg for at du får andre til å skrive seg på, for artikler du skriver, for blogger du skriver etc.
Felles for dem alle er at selve betalingen er så forsvinnende liten at selv om du sitter døgnet rundt å skriver et eller annet tar det stort sett 10år før du greier å komme deg over utbetalingsgrensa.

Ta heller en titt på forumet til problogger. Der har du mulighet til å faktisk få betalt noen kroner ved å skrive artikler.
 

bjorn

Medlem
$1,800 i måneden uten å referre noen og $80,000 i måneden referring 'just a few' ?

yeah right. Tror jeg venter litt med å signe opp her jeg ...

- bjorn
 
Topp