Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP-problem hos ServeTheWorld...

Santo

Active Member
Hei,

Jeg har et Windows-basert webhotell (som støtter php) hos ServeTheWorld som jeg har installert Wordpress 2.8 på, men på alle sider på bloggen kommer denne feilmeldingen opp i bunnen av siden:

Error in my_thread_global_end(): 1 threads didn't exit

Er det noen som vet hva dette kommer av? Jeg har forøvrig også forsøkt å installere WP på et Windows basert webhotell (som også støtter php) hos Webhuset og da kom ikke denne feilmeldingen på sidene...

Noen ide hva dette kommer av? Jeg har forøvrig også tidligere forsøkt versjon 2.7 med samme resultat hos ServeTheWorld og ok hos Webhuset...
 

Santo

Active Member
Ser muligens ut som om jeg plutselig klarte å løse det selv.. Skiftet PHP-versjon på webhotellet fra 5.2.5 til 4.4.7 og nå ser det ikke ut som om feilmeldingen kommer...

Et kjent fenomen?
 

muffins

Medlem
Denne feilen er ikke en wordpress feil, men en feil som ligger i libmysql.dll filen hos hosten din. Jeg ville kontaktet dem, og spurt om de kunne oppgradere filen til nyeste versjon som man finner i nyeste php release.

Ifølge Google er det visstnok et ganske kjent fenomen ja, men som sagt så er det ikke bare WP dette skjer med :)
 
Topp