Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP template lik perezhilton

picxx

Well-Known Member
Jeg kan skaffe deg en slik, eller du kan kontakte Peter Andre Jensen, som mer eller mindre er ekspert på norske wp themes.
 
"Vi designer, i samarbeid med deg, din blogg fra bunnen av etter dine ønsker og dine behov.
Pris fra kr 8000 eks. mva"

Hmm ikke helt hva jeg hadde i tankene.. :)

Hvor får du tak i det hen da? Pris? Vil ha en som ikke har masse skjulte linker og skit.
 

picxx

Well-Known Member
"Vi designer, i samarbeid med deg, din blogg fra bunnen av etter dine ønsker og dine behov.
Pris fra kr 8000 eks. mva"

Hmm ikke helt hva jeg hadde i tankene.. :)

Hvor får du tak i det hen da? Pris? Vil ha en som ikke har masse skjulte linker og skit.

Jeg gjør akkurat det samme fra 3000.-

send meg en mail eller en pm.
 
Hadde i grunnen ikke tenkt å legge så mye penger i template... i det heletatt, faktisk.. For jeg har jo et par alternativer jeg bare kan skrive om. Jeg er bare litt treig på det, tenkte mest om noen tilfeldigvis visste om en som kunne passe.. Men takk for tilbudet. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
"Vi designer, i samarbeid med deg, din blogg fra bunnen av etter dine ønsker og dine behov.
Pris fra kr 8000 eks. mva"

Det er jo bare design. Koding kommer i tillegg. Koding av wp-themes ligger fra kr 8000 eks. mva.

Til sammen, altså design+koding, ligger vi på fra 16.000 kr eks. mva.

Når det gjelder Perez Hilton, så har jo han en såpass enkel og klassisk utforming at du fint klarer å finne noe prefabrikkert og så bare endre litt her og der. Dette er selvsagt noe HELT annet enn å lage noe fra bunnen av som jo er det du har funnet prisen på over.
 
Ja, var det jeg og mente. Nettopp derfor gidder jeg ikke betale for det.. For kan jo som sagt gjøre om en som ligner, slik at den blir som jeg vil ha den, uten at det koster ei krone..
 
Bare 1 problem: hvordan får ordna mellomrom mellom postene så jeg får lagt inn reklame mellom innlegga? Må jeg ha en spesiell template for å få til det?
 
Topp