Hei, Er det noen som kan forklare meg forskjellen på medlemskapene hos WPMU dev? Getting started: $79 per mnd. Professional: $53 per mnd. Elite: $35 per mnd. Slik jeg forstår det, så er Elite best, etterfulgt av Professional og Getting started. Det jeg ikke forstår, er hvorfor Elite koster mindre enn Professional og Getting started. Helt utrolig at de ikke har en "sammenligning av medlemskapene" tilgjengelig på sidene sine (jeg kunne ikke finne noen). Så kan noen gjøre meg smartere?
Getting started: $79 per måned, men den gjelder kun for en mnd. Professional: $53 per måned, gjelder for tre måneder. Totalpris: $159
Alt står jo på denne siden: WPMU DEV provides the plugins, themes and support you need to transform your WordPress, BuddyPress or Multisite project -WPMU DEV – The WordPress Experts
Ok, så det er ikke noen forskjell på hva enn får tilgang til (f.eks psd filer, utvidet rettigheter, osv..), bortsett fra lengden på medlemskapet?
Lengde på medlemsskap og pris, og så er det vel noe fordeler i forhold til oppdatering og support på 12 måneders medlemsskapet.
Ok, da skjønner jeg. For de som måtte være interessert, så tilbyr Appsumo en Elite lisens for $79 for 12 mnd (koster normalt $420). All your software in one nice little burrito | AppSumo.com (aff lenke)