Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WPNow - Theme style

Har prøvd å sende mail til support, men får ikke svar fra de. Har heller ikke sett noe om det i readme / FAQ's.

Vet ikke om noen andre har themes fra de, men kjøpte et theme fra de for en stund siden, og på det themet er det lys / mørk stil.

Den mørke stilen er default, mens jeg ønsker å sette den lyse som det. Noen som har peiling på hvordan jeg gjør det? Har sett litt rundt på WP-admin, men finner ikke noe.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er du helt sikker på at det ikke er kommet et nytt menyelement samme sted som du klikker når du skal endre theme som er aktivt på bloggen?

Ellers skader det ikke om du kommer med en link til themet det dreier seg om. Greit at det koster kroner, men det vil jo allikevel gjøre slik at andre som har themet faktisk vet hvilket du mener. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg ser jo det er knapper i headeren på themet her hvor vi kan velge om vi ønsker den lyse eller den mørke fargen. Nå vet jeg ikke om det er meninga at det skal være noen innstillinger for dette i themet i admin, og jeg er jo litt smått sjokkert at ikke det har fulgt med informasjon om det når du kjøpte themet... Det er litt dårlig.

Akkurat den ene linja der i header styrer ikke hva deault style skal være. Det den linjen der styrer er hvordan style-light skal se ut DERSOM det er style-light som er valgt. En dårlig løsning TROR jeg kan være at du bytter ut den kodesnutten der oppe med:


<!-- Default Style -->
<?php if($_COOKIE['style-'] != 'style-light') : ?>

Jeg ser for meg at det vil fikse selve problemet, men jeg er da veldig usikker på hva som skjer dersom du bruker linkene du har i headeren som bytter stilen.. Er det der alt du har i headeren som minner om Default Style? Jeg vil jo tro du også har noe lignende <?php if($_COOKIE['style-'] == 'style-dark') : ?> ?
 
Nei har du sett, bytta ut den første = med !, så ble det riktig, tror jeg! Sletta cookies, og det var light når jeg gikk på siden! :) Om themet setter seg til default når jeg sletter cookies da? Satte som light på selve siden selv for litt siden så..

Men uansett, hvis dette er saken, slurvete og dårlig fra WPNow.
 
Topp