Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.Fakturabutikken.no

Pål_S

New Member
Hei. Jeg slenger meg på i lanseringen av nye fakturasystemer. Jeg har behov for noen flere brukere som har lyst til å gi kritiske blikk og synspunkter. Jeg gir 20 timer gratis utviklingstid for den første 5 kunder som melder seg fra dette forumet forutsatt at utviklingen kommer mine fleste kunder til gode. Utover dette motas alle konstruktive meldinger med glede og takk.
 

Pål_S

New Member
Hva er gulroten her? Hvorfor skal vi velge dette fremfor f.eks Conta Faktura (som er helt gratis) eller Fakturo?

Antar du har forventet å få dette spørsmålet. ;)

Hei King

Jeg har hatt en del kontakt med Conta og har kun gode ting å si om de, det er dyktige folk. Det andre systemet kjenner jeg ikke, men umiddelbart ser jeg at mine priser er lavere. Jeg har generelt ikke noe ønske om å ha gratis tjenester da jeg mener at dette ikke er regningsvarende på sikt. Mitt system vil nok være billigere enn Conta hvis man kommer over et vist antall fakturaer. Utover dette har jeg støtte for flere språk, systemet er lett integrerbart inn i websider som har medlemsfakturering etc.. Det er også støtte for å ha eget design på fakturaer og eget design på kundesidene. Det er også støtte for SMS fakturaer og dermed også for andre SMS løsninger på sikt. Noe for deg?
 

hansson

Langveisfarende
Mitt system vil nok være billigere enn Conta hvis man kommer over et vist antall fakturaer.

Bare en liten presisering i forhold til denne setningen. Conta koster kroner 0,- selv om man oppretter 10 000 fakturaer og sender på e-post gjennom systemet, eller printer ut selv. Påminnelser om forfall er gratis. Hvis du velger å la Conta postlegge koster det 29,- eks mva per brev inkl. evt. vedlegg.

10 000 fakturaer med Fakturabutikken (fordelt jevnt over 12 mnd, sendt via e-post og med varsling av forfall på e-post) gir en totalpris på 15 x 12 = 180 (årsavgift) + (10 000 fakturaer x (4 per faktura +4 per varsling)) = 80 180.

Stykkprisen for postlegging er billigst hos Fakturabutikken, kr 20,- per brev.
 

hansson

Langveisfarende
Henger meg på skrytet for videoen, den er bra, passe kort og virker tillitsvekkende. Spilleren og lightboxen er dessuten pene å se på. Smak og behag er så forskjellig og mange vil nok foretrekke et sobert og forretnings-blått design og mer fokus på integrasjoner, sms og annen automatikk i forhold til vår mer glorete greie. Tror dette er linjer som kan rendyrkes og videreforedles, og som vil gjøre at vi vil utfylle hverandre (jfr. det du lurte på i den andre tråden om hvordan skille seg ut).
 

Pål_S

New Member
Bare en liten presisering i forhold til denne setningen. Conta koster kroner 0,- selv om man oppretter 10 000 fakturaer og sender på e-post gjennom systemet, eller printer ut selv. Påminnelser om forfall er gratis. Hvis du velger å la Conta postlegge koster det 29,- eks mva per brev inkl. evt. vedlegg.

10 000 fakturaer med Fakturabutikken (fordelt jevnt over 12 mnd, sendt via e-post og med varsling av forfall på e-post) gir en totalpris på 15 x 12 = 180 (årsavgift) + (10 000 fakturaer x (4 per faktura +4 per varsling)) = 80 180.

Stykkprisen for postlegging er billigst hos Fakturabutikken, kr 20,- per brev.

Hei Hansson. Takk for tilbakemeldingen, ditt regnestykke er ikke helt riktig da prisen for varsling på mail i mitt system er kr. 2,- og ikke kroner 4 som du skriver (det er sms varsling som koster 4). Du bør også ta med i betraktningene at ved utsendelse av purringer og inkassovarsel så skal disse sendes på papir såfremt ikke kunden eksplisitt har godtatt å få sendt den på mail.
 

hansson

Langveisfarende
Det ble jammen tjue tusen i forskjell, så beklager feilen i regnestykket. Det er riktig at purringer må sendes på papir med mindre noe annet er avtalt spesielt, men Conta tvinger deg ikke til å betale for postlegging. Du velger selv om du vil skrive ut og poste selv eller la oss gjøre det.
 
Topp