Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.forfatterforum.no

PIP

Medlem
Lite trafikk og aktivitet på siden pr.d.d. da den ikke har vært prioritert...
 

PIP

Medlem
Du kan ha 100 f.o.m 30. november (eller var det oktober?).

Aha? Nyttig info! :D "30. november 2011 økes kvoten for maksimalt antall .no-domener per innehaverorganisasjon fra 20 til 100"

Siden skal uansett bort, for jeg skal helst ha registrert noen domener så raskt som mulig. ;)
 
Sist redigert:

PIP

Medlem
Siste bud på denne siden er 6000,- Lar det stå til 12:00 før jeg bestemmer meg om jeg lar det gå eller ikke...
 

PIP

Medlem
Siden er fortsatt til salgs. Alle bud vil nå bli vurdert seriøst. Eneste krav er at du faktisk kan betale det du byr! ;)
 

Speca

Medlem
Ett tips!

Kontakt høgskolen i Telemark, be om å få mail til ansvarlig for forfatterstudiet og be ansvarlig om å spørre sine studenter om det kan være av interesse for noen. Det burde være det!
 

PIP

Medlem
Ett tips!

Kontakt høgskolen i Telemark, be om å få mail til ansvarlig for forfatterstudiet og be ansvarlig om å spørre sine studenter om det kan være av interesse for noen. Det burde være det!

Får nok ikke noe mail for selge elevene noe... ;p
 

Speca

Medlem
Får nok ikke noe mail for selge elevene noe... ;p

Jeg går på denne skolen, og jeg kan ihvertfall si at på øk.ad linjene, så blir ulike gode tilbud til studenter av og til postet på fronter(backoffice for alle studenter). Det har også vært tilfeller av at noen har kontaktet faglærer direkte og fått 5 minutter på slutten av forelesninger til å komme med sin misjon.

Sjekk ut hit, Da kan du kontakte de som står som kontaktpersoner, men kanskje enda bedre, Rune Christiansen som står litt lenger ned... (Forøvrig tror jeg det er første gang jeg har postet "hit" som ett bra anker :p)
 
Topp