Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.forlagetpropell.no

mrborgen

Medlem
Hei folkens!

Jeg driver i disse dager og jobber med nettsiden til mitt lille digitale barnebokforlag. Propell - apps for barn er nettsiden.

Lurer litt på hva folk tenker om nettsiden? Hensikten er å gi potensielle kunder et best mulig inntrykk av appene våre, samt fremstå litt artig, ettersom vi er et barnebokforlag.

Litt i tvil om hvordan jeg skal løse de forskjellige tingene, og har god erfaring med tilbakemeldinger her på webforumet.no. (Jeg startet Mikrojobb.no for et drøyt år siden, og fikk mye gode tilbakemeldinger herfra.)

Bør den være mer seriøs? Mer leken? Flere bilder? Færre?

Mvh
Per
 

mrborgen

Medlem
Aha, det hadde jeg ikke oppdaget. Takk!

Noen som har noen tips til hva man gjør for å få vekk dette 2000-preget. Ettersom vi produserer apps, så burde den helt klart ikke gi folk følelsen av dette! :)
 
A

aabbcc

Guest
Jeg synes egentlig dette så ganske så moderne ut jeg. Lite dill-dall og rett på sak. Friske og fine farger.

Par småting som jeg ville vurdert å se på:
- Fonten dere bruker er grei på forsiden når det er store bokstaver og lite tekst, men jeg synes det ble slitsomt å lese med en slik font i liten størrelse og på den bakgrunnen, for eksempel under "om oss"-siden.
- Mouseover-effekten på app-knappene var litt rar. Teksten som kommer opp ser litt misplassert ut, er veldig anonym og en del steder nesten ikke mulig å lese.
- Ikonene til funny mals og funny mals 2 ser ikke ut i mine øyne, men det er kanskje smak og behag.
- I menyen nederst er siste punkt "more" - med en dropdown med "kontakt oss". Veldig merkelig. (Kanskje browser-spesifikk - jeg bruker chrome.)

Men kult konsept - håper dere får solgt noen apps.

AABBCC
 

mrborgen

Medlem
Jeg synes egentlig dette så ganske så moderne ut jeg. Lite dill-dall og rett på sak. Friske og fine farger.

Par småting som jeg ville vurdert å se på:
- Fonten dere bruker er grei på forsiden når det er store bokstaver og lite tekst, men jeg synes det ble slitsomt å lese med en slik font i liten størrelse og på den bakgrunnen, for eksempel under "om oss"-siden.
- Mouseover-effekten på app-knappene var litt rar. Teksten som kommer opp ser litt misplassert ut, er veldig anonym og en del steder nesten ikke mulig å lese.
- Ikonene til funny mals og funny mals 2 ser ikke ut i mine øyne, men det er kanskje smak og behag.
- I menyen nederst er siste punkt "more" - med en dropdown med "kontakt oss". Veldig merkelig. (Kanskje browser-spesifikk - jeg bruker chrome.)

Men kult konsept - håper dere får solgt noen apps.

AABBCC

Takk for innspill! :)

Jeg har faktisk tenkt på det med "om oss"-siden. Dessuten bør vi kanskje kutte litt ned på teksten.

Gi meg noen dager, så skal den se mye bedre ut!
 
Topp