Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Yahoo! Directory

Jeg har lest mye frem og tilbake om betalt oppføring i Yahoo! directory - og har lyst til å kjøpe (mest for SEO effekt), men finnes det et directory for norske sider? Eventuelt en internasjonal directory som kan brukes? Finner bare sponsored search og Kelkoo som alterntiaver for Yahoo!-markedsføring i Norge.

Nok et eksempel på at det er en "ulempe" å drive .no sider?
 
Takk for svar. Leste artikkelen på linken du viste til. Da skal jeg registrere meg på den canadiske siden :)

Jeg jobber sjelden med å få oppføring i verdiløse kataloger, men jeg har tro på Yahoo! og DMOZ og noen få andre. Google er ikke dummere enn at de ser forskjell på type kataloger. Noen kan være verdt en del, mens andre er verdiløse.

En annen ting: Jeg har flere ganger forsøkt å få min side inn på DMOZ, uten enda å ha fått en oppføring. Ser at du sitter med en fot innenfor der. Mitt spørsmål blir da. Hva kan jeg gjøre for å få en oppføring. Siden er mer enn seriøs og god nok :D
 

zapotek

Medlem
En annen ting: Jeg har flere ganger forsøkt å få min side inn på DMOZ, uten enda å ha fått en oppføring. Ser at du sitter med en fot innenfor der. Mitt spørsmål blir da. Hva kan jeg gjøre for å få en oppføring. Siden er mer enn seriøs og god nok

Sjekk at det er en redaktør i den kategorien du prøver å regisistere siden din i. Jeg for min del har gitt opp DMOZ for lenge siden. Det virker stort sett som det er andre webmastere som er redaktører (og de ønsker å mele sin egen kake fremfor å legge inn konkurrentene).
 
Sjekk at det er en redaktør i den kategorien du prøver å regisistere siden din i. Jeg for min del har gitt opp DMOZ for lenge siden. Det virker stort sett som det er andre webmastere som er redaktører (og de ønsker å mele sin egen kake fremfor å legge inn konkurrentene).

Takk for svar.

Da har vi samme oppfatning.
 
Topp