Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Yesss! +300%

Ole Avranden

utvandret
Ja Tonny, det med prisreduksjonen var litt uheldig kan du si. Men det er nå allikevel verre med prisen for å sende pakker med sporing... :(

For å få opp salget ytterligere tenkte jeg å begynne å kjøpe klikk hos Google. Ser det bare koster 2,70 nå for "tyggegummikuler" :cool: Så bare jeg får opp volumet litt, blir dette lønnsomt serru :D

Så ville det jo hjelpe hvis folk begynte å bestille mer enn 1 kule av gangen.
 

Ole Avranden

utvandret
...vi må være på tå hev når det gjelder optimalisering av sidene våre.

Ja, jeg har en jobb å gjøre der på flere av nettstedene mine. For jeg har flere nisjesteder med relativt god trafikk, hvor jeg ikke får på langt nær det forventede antall konverteringer.

- Det å treffe så godt på ett av nettstedene, gir heldigvis inspirasjon for å jobbe med de andre.
 

ptomter

Medlem
haha

Kanskje han selger tyggegummikuler i løsvekt, og har solgt tre stykk á kroner 1,- i motsetning til kun én tidligere? Det gir en teoretisk økning på 300% ... :D

Man skal jo ikke være frekk.. men du sier jo noe.. og man begynner jo å lure når en har lyst å brilliere med +300% øking og dette grunnet design og mindre tekst endringer, og så har han ikke lyst å la oss se.

Da mener jeg man kunne godt la vær, da vi som er medlem her er "like langt" i denne søken på +300% økingen.
 

hansson

Langveisfarende
Jeg er også for mer åpenhet om det man driver med, men skjønner også Oles argument om å holde det hemmelig pga. smal nisje. Men da blir dessverre tråder som denne mye mindre interessante. 300% på bakgrunn av 15 salg kan være en helt normal variasjon, f.eks. 300% på 1000 salg er noe helt annet. Så i det store og hele lærer man ingenting nytt av en tråd som dette.
 

Ole Avranden

utvandret
Ptomter:
Nå så jeg ikke på Dans innlegg som frekt, men som humoristisk. Nok om det.

Trådens tittel er "Yess! +300%", det er ikke "Her er en 5-punkts liste til hvordan du kan øke salget med 300%." Så nei, jeg har ikke oppgitt URL, jeg har ikke gitt noen 5-punkts liste, og nei, jeg har ikke hatt lyst til å la deg se.

Det jeg derimot har gjort, er å gi deg essensen i det som ligger bak resultatøkningen. Det er å forsøke utallige varianter av salgsutløsende effekter. Teste, teste, teste... Til slutt ga det altså resultater, - og det kan du trolig lære noe av(?).

Det andre er en viktig påminnelse om at selv små endringer kan gi store resultater, og at standardløsningen med store grønne call-to-action ikke nødvendigvis virker mot alle målgrupper og nisjer.


Hansson:
Hvor fikk du 300% økning basert på 15 salg fra? At du ut fra dine egne tilfeldig valgte variabler, trekker slutningen om verdien av tråden jo litt merkelig.

Verdien av tråden kan selvfølgelig diskuteres - i likhet med en mengde andre forumtråder - og starten på tråden bærer da også preg av et visst feiringsmodus...

- Men grunnlaget for å juble over 300% økning, det er godt nok, og økningen har så langt vist seg å være stabil. Så, jeg tar en ekstra stor slurk med Cola Light i dag også! :D
 

hansson

Langveisfarende
å 15 salg fra? At du ut fra dine egne tilfeldig valgte variabler, trekker slutningen om verdien av tråden jo litt merkelig.

Hvis du leser det jeg skriver så ser du at det var to eksempler fra min side, for å vise at vi ikke kan bedømme noe som helst siden vi kun kjenner til tallet 300% og ikke aner hva som liger til grunn for det. Tallene 15 og 1000 var tatt ut fra løse luften:

300% på bakgrunn av 15 salg kan være en helt normal variasjon, f.eks. 300% på 1000 salg er noe helt annet.

Supert at økningen ser ut til å være varig, og ikke forstå det slik at jeg ikke unner deg suksessen, jeg bare oppfordret til åpenhet siden det er det vi kan lære noe av alle mann.
 
Topp