Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ymse domener til salgs

asleo

Member
Prøver meg litt innen domenehandel på fritiden, og selger følgende domener som er snappet opp på utløpsdato (ønsket priser er eks. mva.):

46.no - 4000,-
84.no - 4000,-
nordweb.no - 2000,-
veggis.no - 10.000,-
webhostguide.no - 4000,-
websense.no - 4000,-

Kan forøvrig nevne at webhostguide.no tidligere var eid av clichehosting.com, som nå er nedlagt etter å ha blitt kjøpt opp av one.com - og i den forbindelse ble ikke domenet fornyet.
 
Sist redigert:

asleo

Member
Jeg ønsker bare å bli kvitt mine resterende domener kjapt, og selger dem veldig billig. Følgende domener er til salgs med nye lave priser:

46.no - 500,-
84.no - 500,-
veggis.no - 500,-
 
Sist redigert:

JesperCUR

New Member
Jeg ønsker bare å bli kvitt mine resterende domener kjapt, og selger dem veldig billig. Følgende domener er til salgs med nye lave priser:

41.no - 500,-
46.no - 500,-
84.no - 500,-
veggis.no - 500,-

Dersom du kjøper alle fire domenene, så kan jeg selge dem samlet for 1500,- Merk at jeg selger dem som privatperson, det blir ingen moms.

Solgt veggis? Om ikke tar jeg det.
 

asleo

Member
veggis.no er ikke solgt enda. Sender du direktemelding i forumet, så tar vi det videre via e-post?
 

asleo

Member
Jeg flyttet det til til reg0, slik at det står uten registrar. Planen var å la det utløpe. Dersom du vil gi 500 kroner for det, kan jeg legge inn en bestilling hos Domeneshop, slik at domenet blir hentet tilbake igjen, og deretter ordne en flyttekode som jeg sender deg. Si fra om det er ønskelig.
 

asleo

Member
Oppdatering: Ingen av domenene er enda solgt. De selges til førstemann som inngår avtale via PM og e-epost.
 

asleo

Member
Beklager. Jeg hadde deaktivert PM i innstillingene og glemt det. Det var veldig dumt. Har aktivert igjen nå.
 

asleo

Member
Fordi jeg har nådd maksgrensen på fem domener og trenger å registrere et nytt (idiotisk regelverk hos Norid, det er "typisk norsk å være sær"), har jeg nå bestilt umiddelbar sletting av 84.no, og domenet burde bli ledig innen én time. Så om noen her ønsker å sikre seg et to-talls .no-domene, er dette et tips om dét.

Det eneste domenet som fortsatt gjenstår på listen ovenfor, er 46.no. Domenet vil ikke bli fornyet. Dersom noen ønsker å sikre seg domenet på forhånd, selger jeg det for 300,- pluss 120,- for fornyelse (totalt 420,-) (fordi jeg mener jeg må fornye det før det kan få eierskifte). Send pm dersom du er interessert.
 
Topp