Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Zanox vs TD

Mot og for, innspill?

Jeg føler mest for TD, men nå ser jeg at Zanox betaler en del bedre for et av programmene jeg reklamerer for. Vet dog ikke om jeg kanskje bare må slå meg til ro med litt mindre penger fra TD om Zanox feks skummer mye. Ka dåkk trur?
 
Begge er like dårlige da, mao? Er ikke imponert over noen av dem, nei. Jeg tjente noen kroner på Zanox i november, og de fikk jeg utbetalt for ca 2.5 måneder siden. På TD har jeg også en fin liten sum opptjent, den har vært der i månedsvis den og.
 

picxx

Well-Known Member
prøv adservicemedia.
Enda tilgode å få forsinket utbetaling.
 
Stemmer det, begynnelsen av mai eller når det var. Ble godkjent i april eller no. Forbehold om at jeg husker riv ruskende galt, men tror det skal stemme. Tok uansett en del måneder før jeg fikk pengene. TD er akkurat likt, men det er et spesielt program som er sånn. Har hatt penger stående der i månedsvis uten å få utbetalt noe.
 
Litt mer fornøyd med TD enn Zanox. Begge betaler til tiden om du tjener bra nok.
Tradedoubler betaler ut hver måned og er helt klart fornøyd med punkligheten. Mulig at andre her ikke tjener noe særlig gjennom dem? Jeg kjenner meg ikke igjen i at de ikke utbetaler i tide. Om jeg hadde vært deg hadde jeg brukt begge. Kommer selvfølgelig litt ann på hvor mye trafikk du har og hvor mye du tjener gjennom dem.

Om du ikke har all verdens inntekter villle jeg bare fokusert på TD.
 

metallian

Medlem
TD betaler da punktlig hver måned de, ihvertfall til meg? Derimot er det noen av annonsørene som ikke betaler, men det er ikke samme sak. Jeg har 1500kr utestående nå og antar jeg ikke får se så mye til det meste av den summen, bla 1000kr fra Aker Biomarine...
 
Topp