Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Zita hilser på!

Zita

Medlem
Hei alle sammen! Bør vel være høflig og presentere meg litt jeg også...

Jeg er en dame på 30 år, er utdannet grafisk designer og webdesigner, og jeg mistenker at jeg muligens er en av disse ferskingene det snakkes så mye om her inne. ;) Jeg er i alle fall seriøs i den forstand at jeg brenner for webdesign og vet at det er dette jeg vil drive med i framtida.

Har endelig klart å fullføre utdannelsen min etter flere år hjemme med barn, og er for tiden på jobbjakt. Bedre sent enn aldri, vil jeg tro. :rolleyes:
Design har alltid vært min store lidenskap, men det var først da jeg fikk forståelse for webdesign at jeg følte jeg var på riktig hylle. Fikk meg en aldri så liten overraskelse da jeg oppdaget at koding faktisk kunne være gøy! (men noen hardcore-koder blir jeg dog aldri) :p

Så... det var litt om meg. Hyggelig å være her! Synes det er mye interessant lesning her inne.
 

Gaasehud

Medlem
Velkommen til WF, Zita! :) Du vil nok passe her - og er jo "seriøs" som det snakkes så mye om, hehe.

Ang. jobbjakt; tenker du å få jobb i et firma eller hva med å jobbe frilans?
 

webpiken

Medlem
Velkommen skal du være!

Det er aldri for sent å finne sin lidenskap, så lykke til med jobbjakten :)
 

Zita

Medlem
Takk for velkomsten! :)

Ang. jobbjakt; tenker du å få jobb i et firma eller hva med å jobbe frilans?

Aller helst vil jeg jobbe som frilans, og det vil jeg nok sikte meg inn mot en gang i framtida. Men jeg har forstått at det er tøft og vet ikke om jeg tør å satse på det i første omgang. Selv om jeg har hatt noen oppdrag her og der, så mangler jeg nok de rette kontaktene enda. Dessuten tror jeg det vil være bra å få en fast ansettelse et sted så jeg får litt erfaring med hvordan bransjen fungerer. Det er i alle fall mine tanker rundt det... :)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Velkommen ombord på skuta ;)
 
Topp