Nyeste aktivitet

• Bjørnar
    Publisher.se@tradedoubler.com pleier å svare ganske kjapt.
  • E
    erikcodes svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Var faktisk en autentiserings feil fra frontend -> api med no bruker tilganger osv, ok nå :)
  • M
    Siden de bruker UKER på å svare på mail, spør jeg her i stedet. Jada, vet jeg kan ringe og snakke med svensker eller briter i stedet...
  • E
    hehe ja, alt er laget fra bunnen og opp, så det vil være noe her og der... Vi hadde gjort lange tester med flere enheter osv, men viser...
  • E
    Du er ikke tilfeldigvis på en VPN eller noe? Uavhengig av enhet jeg prøver på, så ser det ut som det går igjennom her?
    • firefox_mKwocPJQ2c.png
  • O
    oddeh svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Ikke bli skremt av det som kommer frem her. Du/dere er unge og det dere har til nå er en god start. Det er en del som burde/må fikses...
  • Bjørnar
    Bjørnar svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Nei, det er ikke OK. Fortsatt samme feil. Og ja, cache er tømt. Prøvd i flere nettlesere. Du har nettopp brukt opp min tålmodighet til...
  • E
    Var kun meldingen min på Linkedin som fikk med seg beta meldingen :( Sorry
  • E
    Helt enig, public beta :) Ser jo at det ikke kom klart frem i meldingen min over.. Men ja, er public beta
  • O
    oddeh svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    For å være brutalt ærlig så mener jeg at dette ikke er produksjonsklart.
  • E
    Riktig pris kommer i betalingssammendraget automatisk, ingen kode kreves. Skal få den til å vise på forsiden også :) Alt er eks mva...
    • firefox_2UH0dzM57b.png
  • E
    Hehe ja, så dette i loggen. Jeg måtte ta en restart av webserveren.... Bør være ok nå
  • Bjørnar
    Bjørnar svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Beklager å bli han gamle, sure, som i Muppet show, men; Det skjedde uansett om domenet er ledig eller ikke.
    • Skjermbilde 2026-02-25 kl. 19.30.54.png
  • E
    Da er det faktisk live for alle! Alle domener osv er 99kr :)
  • rune69
    Hvorfor ber du om forslag til forbedringer, dersom nettsiden er noe du har "kommet over"? Dersom siden er din, er det ikke verre enn at...
Topp