Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bedrifts navn.

Necatrine

Medlem
Tenkte akkurat på dette navnet.

Akimedia Solutions.
Hva tror dere om det?

Hittil har jeg tenkt ut dette:
Outsourcing av arbeid
Webdesign/SEO/logo design for billig penge (billigere enn de fleste i norge)
Programmering av ting folk vil ha (enkle spill, HTML/XHTML/CSS/PHP/Ajax osv)
Hosting og webhotell til rimelig pris
Fjernhjelp samt reperasjoner

Å tusen takk for all hjelp folkens setter stor pris på det.
 

oddbjoro

Medlem
Kan ikke firmat hete Akimedia Solutions <Etternavn her>?
Og så bruke Akimedia Solutions som markedsføringsnavn?
 

Necatrine

Medlem
sorry for at jeg ikke skriver nok ;)
Jeg tenkte ikke ha akimedia som foretak navn men mitt etternavn+solutions
å så ha markeds navn som Akimedia Solutions. Det jeg lurte på var om dere syntes noe om akimedia solutions som markedsførings navn :)

mvh Kim
 

Necatrine

Medlem
kan si bakgrunnen på navnet da. A=aleks KI= Kim vi skal drive med webdesign og lignende = derav Media og vi vil tilby endel løsninger derav Solutions. Vis det belyste navnet litt :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns North Synergy Solutions, Sync Solutions, Synergy Solutions, Alki Solutions, InSync Solutions og NoLimit Solutions bare er helt ballete. Ingen av disse navnene er noe jeg vil husket igjen dersom jeg en eller to ganger hadde hørt navnet.

Akimedia Solutions derimot skulle jeg klart og huske, men det er heller så vidt. Syns også det er for ballete sånn egentlig.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg syns North Synergy Solutions, Sync Solutions, Synergy Solutions, Alki Solutions, InSync Solutions og NoLimit Solutions bare er helt ballete. Ingen av disse navnene er noe jeg vil husket igjen dersom jeg en eller to ganger hadde hørt navnet.

Akimedia Solutions derimot skulle jeg klart og huske, men det er heller så vidt. Syns også det er for ballete sånn egentlig.

Betyr "ballete" det samme som pompøst, oppblåst, konstruert? I så tilfelle er jeg helt enig; dette er ballete. Herre. Min. Gud.

Hadde noen ringt meg og presentert seg som en fra "Sync Solutions" tror jeg at jeg hadde flirt rått, og så lagt på.

Hvorfor må alle på død og liv ha så jævla svulstige navn? Det høres så jævla teit ut med ENKs med navn som Nilsen Tech Solutions hvis Nilsen lager websider i frontpage... Skal du ha "solutions" i navnet så SKAL du ha bygget minst 2 raketter som teoretisk sett kan nå månen..
 

Gaasehud

Medlem
Skal du ha "solutions" i navnet så SKAL du ha bygget minst 2 raketter som teoretisk sett kan nå månen..
Når skjer rakettoppskytningene, Helge? :rolleyes:

Spøk til side; enig ang. "ballete" og svulstige navn. Bedre om dere har noe som er enkelt og kanskje originalt og forteller gjerne litt om bedriften. Ikke finn på et navn for å høres proffe ut. InSync Solutions o.l. er sånn man kalte bedrifter før i tiden, eller større konsern som har et så bredt spekter at de ikke finner på noe annet.
 
Topp