Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domenet ser.no selges

pmb

Webutvikler
Attraktivt (?) tre-bokstavs .no-domene til salgs.

Minstepris er 1500kr. Send meg en PM, eller legg igjen ditt bud i tråden.
 

pmb

Webutvikler
Bud på 1500 motatt. Om ingen legger inn høyere bud innen midnatt selges domenet for den prisen.
 

romeo

Medlem
Herregud du gir jo bort en bra domene for kr.1500,-

ser.no er verdt minst ti tusen. Selg dette til dagbladet, de eier allerede se.no
 

Tony J

Alle skal få
Romeo har nå bekreftet at han minst ønsker å betale 5000 kr da han skriver det MINST er verdt 10.000. :) Bla opp Romeo :)
 

pmb

Webutvikler
Siden de har se.no, så har de vel ikke bruk for ser.no? :D

Uansett - fått inn bud på 1700kr.
 

Tony J

Alle skal få
Dette er jo ganske lett. Romeo skriver fra egne hender at dette er verdt 10.000 (for han). Da er det jo en selvfølge at han blar opp 50% av det som han mener det MINST er verdt? Ellers kan man jo stemple han som en useriøs fyr fra nå av. Når andre folk skal komme med store ord så får de stå for det de sier eller slutte og kommentere :) Enkelt og greit.
 

Steve Cash

Medlem
Siden de har se.no, så har de vel ikke bruk for ser.no? :D

Nei, kanskje ikke. Men på den annen side så har de skaffet seg dagbaldet.no, selv om de heter dagbladet.no. Selvfølgelig for å fange opp feiltasting hos leserne. Uansett, så innbiller jeg meg at det er godt domene som kan være verdt en del, for den som har bruk for det. Og det har ikke jeg, derfor anslår jeg heller ingen pris som noen kan finne på å mene at jeg bør stå ved. :)
 

romeo

Medlem
Ser.no kan lett videreselges til de som tilbyr nettfilm i Norge, Netflix, Viaplay, Comoyo etc.

Siden de fleste webforum medlemmer er på påskefjellet så klarer du vel å kuppe dette domenet billig Tony ;)

Lykke til.
 

pmb

Webutvikler
Nei, kanskje ikke. Men på den annen side så har de skaffet seg dagbaldet.no, selv om de heter dagbladet.no. Selvfølgelig for å fange opp feiltasting hos leserne. Uansett, så innbiller jeg meg at det er godt domene som kan være verdt en del, for den som har bruk for det. Og det har ikke jeg, derfor anslår jeg heller ingen pris som noen kan finne på å mene at jeg bør stå ved. :)

Jeg sier meg enig med deg. Kanskje dukker det opp et nytt tv-selskap om noen år som skal hete Ser, og da er det sikkert greit å sitte på dette domenet. Men man kan jo ikke spå fremtiden, og jeg har per nå ikke nok is i magen til å sitte på dette domenet. Bare la vær å opplys meg om det dersom noen skulle håve inn fem- eller sekssifra på dette domenet senere :D
 

pmb

Webutvikler
Mye bud nå. 2200 kr er høyeste.

Avslutter budrunden kl 12:00 på søndag.
 
Sist redigert:
Topp