Klarna Norge
Medlem
Hei S
Hei Steven!
Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg har gjennom årene i Klarna blitt kjent med, og hatt gleden av å samarbeide med mange som baserer seg på dropshipping. Selv om jeg ikke er ekspert på området deler jeg gjerne av meg med mine erfaringer, og kan, basert på hvilke behov du har, sette deg i kontakt med andre som kan hjelpe deg videre med planen om å kunne etablere ditt eget lager. Ring meg gjerne på tlf. 97949299 eller send en mail til erik.kulterud@klarna.no om du er interessert.
Lykke til videre!
Jeg har gått over til KCN i min nettbutikk. Jeg ser at konverteringsraten stiger. Men ser også at selve nettsiden blir oppfattet mer seriøst (benyttet meg av Mystore sin betalingsløsning for en tid tilbake som var litt "utdatert").
Ser også at det er blitt større interesse i dyrere produkter (MERK: Har ikke gjort noen endringer på produktene).
Så alt i alt er jeg positiv.
En liten ulempe er at nettbutikken er dropshipping basert, prøver å konvertere det over til å få ett solid lager, men er vanskelig når fortjeneste kommer 1 uke forsinket pga Klarna foreløpig kun utbetaler 1 gang i uken.
Hei Steven!
Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg har gjennom årene i Klarna blitt kjent med, og hatt gleden av å samarbeide med mange som baserer seg på dropshipping. Selv om jeg ikke er ekspert på området deler jeg gjerne av meg med mine erfaringer, og kan, basert på hvilke behov du har, sette deg i kontakt med andre som kan hjelpe deg videre med planen om å kunne etablere ditt eget lager. Ring meg gjerne på tlf. 97949299 eller send en mail til erik.kulterud@klarna.no om du er interessert.
Lykke til videre!