Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke regnskapsfører skal jeg velge?

Først må jeg takke for et bra forum med masse nyttig informasjon. Har lusket rundt her lenge, men ble medlem først i dag.

Jeg startet opp et firma i slutten av 2012 med affiliateinntekter som basis. Jeg ender nok opp på et sted mellom 100-150 fakturaer per år. I den sammenheng trenger jeg en regnskapsfører til å ta seg av det økonomiske. Kan også nevne at jeg er nybegynner i "gamet".

Jeg tittet litt rundt og er nå på tampen til å signere kontrakt med Netledger Frilansregnskap. Det var helt til jeg gjorde et søk på de her på forumet hvor tilbakemeldingene på de var mildt sagt dårlige... og jeg ble veldig i tvil på om jeg skal sende inn kontrakten jeg har fått med de. Har forresten allerede godtatt de som regnskapsfører i Altinn, vil dette by på eventuelle problemer om jeg ikke skulle bruke de likevel?

Finnes det andre rengskapsførere jeg heller bør gå for? Jeg ser at blant annet Regnskapshjelp|100% nettbasert regnskapskontor er nevnt her inne tidligere. Disse ser jo i tilegg rimeligere ut enn Netledger?

Kom gjerne med anbefalinger og innspill.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg har brukt netledger frilans i 2 år nå. Jeg er veldig fornøyd - rask og god service. Men jeg har også lest forskjellig om dem både her og på et par andre forum.

Jeg mistenker at det kan være noen konkurrerende bedrifter som har drevet litt svertekampanje. Det er, i noen av trådene i allefall, brukere som tydeligvis kun har registrert bruker for å kritisere netledger frilans. Men kanskje er det jeg driver med konspirasjonsteorier om morgenen..

abc
 
Takk for tilbakemeldinger!

Noen som har erfaringer med Regnskapshjelp|100% nettbasert regnskapskontor For meg virker det som disse er mye billigere enn Netledger? Jeg tror det blir det for mitt bruk i hvert fall.