Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan man IKKE markedsfører (Eller kanskje allikevel)

Gomlers

Member
Det står jo i retningslinjene at det ikke er tillatt å reklamere for egen hjemmeside.

Når du i tillegg starter ditt første innlegg med dette, synes jeg ikke det var rart at du fikk en slik reaksjon.
Kan heller ikke trekke noen relasjoner mellom din nettside og innhold på foto.no.

Nei, og som har sagt sikkert en trillion ganger nå, så er jeg også klar over blemma jeg gjorde.

I tillegg har jeg heller aldri nevnt på at jeg synes det var rart jeg fikk den reaksjonen jeg gjorde, har jeg vel? (Kan nemlig godt hende jeg har glemt hva jeg har sagt i den saken her, det har jo vært temmelig mye, men tror det meste har vært beklagelser)

Uansett så har atomet helt rett i det som blir sagt.. Det skulle bare en artikkel til, og ettersom hva jeg ser i innboksen min, så er det et par stykker som er på farta til å skrive foto-artikler. Jeg tror jeg satte blod på tann for et par stykker, så noe godt kom det iallefall ut av det. :D
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jostein Fjalestad skrev:
En liten refleksjon: jeg leste gjennom en del av innleggende på den siden du pekte til, og det var utrolig så dårlig norsk disse gutta skrev, tatt i betraktning av at de driver med publisering. DER kunne det vært marked for den språkdebatten vi nylig hadde her, men det hadde nok falt platt på stengrunn. I allefall både morsomt OG trist for oss som er litt interessert i språk.

Haha, nå falt jeg nesten av stolen av latter. Detet er jo bare det ultimate "jeg har ikke mer idiotiske ting å si om saken, så da plukker jeg på noe totalt urelevant" argumentet.
 

Gomlers

Member
Laughing out LOUD...

Treff-statistikken fra foto.no noe blir bare bedre og bedre!

-Og det er bare, som Kenneth høflig nevner der oppe, fordi de må kicke på skrivefeil på et forum som faktisk fungerer.

Vi kunne kanskje begynt å diskutere HER hvor idiotiske diskusjoner de holder på foto.no, hvor de ikke engang klarer å holde seg til topic..

Men uansett:
Gjett hvor jeg skal gå for å markedsføre de kommende sidene mine :D
 

Gomlers

Member
Hoi! - Nå er de skikkelig sinna på meg der borte gitt :)

Jeg ble til slutt dritt lei, så jeg begynte å angripe dem hos seg selv... spennende utvikling dette her..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå makter jeg ikke å holde meg seriøs lengre er.. Hvem faen snakker slik:

Mr. Gustavsen. Du tar jo fortvilende nok ikke et hint eller da :) Men den vil jeg tro du har hørt før, eller? Se på fingertuppene dine. Kjenn om det er noe fingerspissfølelse der. Ikke?

Er det bare jeg som ikke forstår internspråket til foto-folket?

Minner meg på at jeg skal legge alle webadressene dine inn som 127.0.0.1. Der kan du bite deg i halen av hjertens lyst.

Har de folka røyka sokkene sine?
 

Gomlers

Member
Hehe, ja... Akkurat han som snakker om fingertuppene mine tror jeg muligens har tatt seg et par øl for mye på lørdagskvelden... Det samme gjelder de som prater om hestekrybber og hestemat(!?) - i en tråd som handler om fotoartikler..

Og angående den personen som skal legge inn alle sidene mine som 127.0.0.1, tror jeg bare har misforstått litt. Mulig han prøvde å imponere med å vise at han akkurat hadde forstått hva 127.0.0.1 var - men at han bomma litt. Ikke vet jeg..

Jeg har for mange uker siden gitt opp hele diskusjonen, men når jeg så fra statistikken, at det fremdeles var liv der, klarte jeg ikke å la vær å fyre oppunder og fortsette den positive økningen av treff fra foto.no. :D

Hehe, de skulle bare sett antall treff jeg har hatt derfra... da hadde de sikkert holdt kjeft litt mer bevisst. Det de ikke vet er tydeligvis antallet lurkere på det forumet, kontra postere.. forskjellen må være enorm!
 

Knut

Medlem
Innlegg:

Jeg tror WebArtikler er et symptom på fremtiden for internett, og det er også en av grunnene til at jeg vurderer å trekke meg fra nettet
Om dere ikke gjør som jeg vil her på WF så TREKKER JEG MEG FRA NETTET JEG OGSÅ!!! SÅ DET SÅ.. "SNUFS"
 
Topp