Hei Orjan,
Takk for det
Dette er fine design, men de fungerer ikke helt på samme måte som mitt opplegg. Designet er bare en liten del av det hele. Husk at et salg ikke er kun siden, men også diokumenter, veiledning, planlegging, kurs, support etc etc etc
1. Jeg lager et unikt design til hver kunde. Dette krever planlegging og oppsett i fht kundens krav. Hos større nettaviser inneholder dette f.eks. ønske om film/flash i artikler, flere typer oppsett (et eksempel er VG som ofte drar in tipstabellen sin ved viktige norske saker. Dette vil jeg tro er noe som er automatisert og aktivert via et enkelt klikk) og enkelt å greit planlegging om prioriteringer annonser osv.
2. Jeg kan bygge en side for flere type tjenester f.eks. filmanmeldelser, nettspill og diverse, som viser andre oppsett enn det som er vanlig.
3. Kursing er en viktig del av en pakke
4. 100% SEO basert!
5. Systemet er for dummies. Du behøver ikke noe ekstra kunnskaper for å legge inn skuespillere i en film i riktig tabell eller noe slikt. Alt er tilrettelagt
6. Støtte for flere språk
7. ja, for de som kjenner koden til WP vil jeg tro at de forstår hva jeg mener!
Dette er et system man kan få MAXX ut av.. WP er greit slik som det er, men om man bruker fantasien litt så kan man faktisk bygge en gull-solid greie utav dette. Når man skal selge et produkt kan man heller ikke bare selge det å kutte kontakten, man må sørge for at det fungerer! for at man skal gjøre det må man gi bedriften man selger til GOD støtte før og etter lansering. Det jeg snakker om er oppfølging, kurs og support! Dette koster, men i bedriftsmarkedet er det avgjørende.. en bedrift taper masse penger på problemer. Problemer tar tid og tid er penger. Som webmaster må man sørge for at man har kapital til å oppfylle en kunde sine ønsker, der for prisen! Jeg vil ikke si at 800.000 er en fast pris, men det var noen jeg kjente som indikerte dette i tillegg til at jeg selv har vitnet til salg av denne størrelse! En nyhetsside som skal ta ibruk et større system som dette burde ha god planlegging og kursing hos sine journalister til dette i tillegg til dokumenter til bruk og rutineplanlegging