Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskap newbie ;)

fiken

Medlem
Salg i Fiken

Hei.

Kontantsalg føres gjennom å hake av for "Salg / faktura fra annet system" under Foretaksinfo. Da får du tilgang til et nytt menyvalg under Salg.

Vedrørende integrasjon var det en god ide med telefonkatalog - vi skal sjekke opp hva som finnes rundt dette.

Opencart (og andre netthandelsløsninger) er definitivt noe vi kommer til å se på fremover.

mvh
Bendik Gill Bakken


Registrerte meg nettopp. Det så veldig ryddig og pent ut, skal teste litt nå.
Men du kunne nok hatt noen bilder av selve grensesnittet på registreringssiden slik at man ser hvordan det ser ut før registrering.

Men når jeg trykker "Jeg har solgt noe", så kommer det kun opp salg på faktura, hvordan fører jeg kontantsalg?

EDIT: Jeg likte veldig godt muligheten for å hente firmainfo direkte fra brreg, er det mulig å gjøre det samme mot feks telefonkatalogen?

Og har dere (evt har planer om) en opencart plugin?
 

nick20000

Member
Hei.

Kontantsalg føres gjennom å hake av for "Salg / faktura fra annet system" under Foretaksinfo. Da får du tilgang til et nytt menyvalg under Salg.

Hei, under "slag / faktura fra annet system" står det at den siden er ment dersom man ikke har sendt faktura, eller faktura sendt i et annet system.
Det er imidlertid påkrevt å skrive et fakturanummer. Hvorfor er det det, hvis man ikke har sendt faktura?
Kunde er også påkrevet. Ved kontaktsalg, skal man da lage en kunde som heter feks "Kontantsalg" ?
 
Hei.

Hyggelig at det er interesse for Fiken. Fakturanummer er ikke lenger påkrevd. Det er nå også et eget valg for kontantsalg slik at disse kan registreres raskt (og uten leverandør).

Vi har nå også et API som muliggjør integrasjon mot nettbutikker (Opencart, WooCommerce, Shopify, Magento osv).

mvh
Bendik Gill Bakken
 
Topp