Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stifte russebuss, AS?

hansson

Langveisfarende
Skal ikke uttale meg om hva dere trenger av firma, men husk at et AS kan bytte navn osv. på et seinere tidspunkt, så hvis noen av dere tenker på å drive firma sammen (f.eks. nettbutikken) så kan dere jo starte selskapet nå, og kjøpe de andre ut av AS-et når russetida er over. Så har dere et fiks ferdig AS som er klar til bruk når dere skal drive annen bisniss. Ta en kikk på Starte AS | Den enkle måten å starte aksjeselskap på, og ta kontakt der hvis dere vil ha russebussen inn som tinginnskudd. Det kan vi fikse så lenge dere skaffer en godkjent takst på den.
 

MobyDick

New Member
ok, visste ikke det med nettbutikkdelen. spør du meg bør det ikke være mulighet til å trekke seg midt i, da det blir høyere beløp på de resterende. men russebussenes problemstillinger er jeg heldigvis ferdig med nå...
 

Havers

Medlem
Slik det er nå har alle skrevet under en kontrakt som gjør at alle er ansvarlig økonomisk, og må dele kostnader vi ikke har råd til. Hvis noen forlater russebussen må de også betale et beløp alle er enige om, og får ingenting tilbake (Det er derimot noen som har en klausus at de får tilbake egenandel når bussen selges om de ikke er med på bussen pga de kommer inn på en annen skole - dette gjelder kun meg som ender opp på andre siden av landet i værstefall).

Å ha ASet på nettbutikken, og så drive den videre og selge ut de andre høres på linje med å ha en frivilig organisasjon best ut nå!
 
Topp