Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Unyttige idioter

Status
Stengt for ytterligere svar.

joachim

Medlem
Ingen konto er stengt.

Jeg vet navnet, og har også fått vite nicket i ettertid.

I frustrasjonen som oppsto etter en melding fra AdWords ble jeg såklart irritert, derfor en liten overreagering, dette er løst og blitt en ikke-sak.

Jeg registrerer imidlertid at enkelte elementer her inne like denne diskusjonen, og som det heter: skadefryd er den enstes og sanne glede.

Nå har ikke jeg tid mer til å sjekke innom her de nærmeste dagene, men jeg hadde vitterlig trodd at alle kunne komme med sine meninger, erfaringer, betraktninger og kunnskaper her inne.

I stedet møter jeg tildels useriøse meldinger fra et par jeg trodde hadde en viss integritet i og med at de drifter dette nettstedet.

Det er noe med mennesker og makt, etter en tid er de i stand til å utøve den på helt utrolig måte, noe som er dokumentert i mange studier (for dem av dere som kan lese).

Stå på kara, men det er ikke sikkert jeg får tid til å lese alt som kommer i kjølevannet av denne meldingen, men jeg skal forsøke.

Ha en nydelig dag!

:-D

P.S. Solen skinner ute, eller har dere en skjermsparer med en sol på? Tok dere den? Nei, nå må jeg jobbe (og tjene penger,hehe)

P.S. 2 Kenneth da? Jeg er for gammel til å komme med "trusler", så lavt synker jeg ikke. Gjør du?
 

picxx

Well-Known Member
Nå har ikke jeg tid mer til å sjekke innom her de nærmeste dagene, men jeg hadde vitterlig trodd at alle kunne komme med sine meninger, erfaringer, betraktninger og kunnskaper her inne.

Hvilken av disse kategoriene mener du denne tråden føyer seg inn under.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå må jeg si at hvis det ikke er en sak så forstår jeg ikke hvorfor så mange som skal gå løs på Joachim..... fyren har jo allerede sagt at det var en overilt reaksjon!!

Og, han er vel ikke den eneste som har overreagert her inne.....og de hardeste kritikerne er de som tidligere har overreagert!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om du har så høye forventninger til at forumet og dets deltagere skal bidra med meninger, erfaringer, betraktninger og kunnskaper så foreslår jeg så absolutt at du starter med deg selv, for en tråd av denne typen du startet nå er totalt poengløst.

Og vær så snill, slutt å snakk så mye pisspreik. Det er absolutt ingen andre enn du selv som har kommet med useriøse kommentarer her inne. Når du atpåtil kommer med kommentarer som "for de av dere som kan lese" så kan jeg vil fint konkludere her og nå at du er en person vi virkelig inne trenger her inne, så ta deg gjerne god tid med å komme tilbake.
 

Bjrl

Medlem
Det gikk ikke så bra for dem som prøvde, og jeg undres om det kan ha noe med at enkelte må nøye seg med en 50-lapp i måneden i inntekt fra nettstedet sitt, mens undertegnede nyter godt av et betydelig 6-siffret beløp i inntjening i året.

Bare 6-sifret altså?

Hadde jeg tjent såpass lite ville jeg nok funnet på noe annet å drive med... :)

Eller mente du kanskje pr. måned?

Mvh
Bjørn Jarle
- flinkere enn Joachim med selvskryt
 
Sist redigert:

joachim

Medlem
Takk for den, Msites Ltd!

Klart vi overreagerer alle av og til, blir satt litt ut, blir frustrert, sint, og jeg er forhåpentlig en av dem som kan angre meg etterpå. Jeg kunne spart meg for det som ble kalt trussel, men da heldigvis fra en som sank mye lavere enn meg som en reaksjon på det jeg skrev.

Alle hadde reagert når en får oppgitt et eksakt navn på en person som forteller om MULIGE overtramp til en samarbeidspartner. Den eneste hensikten med det må vel være å skade, eller kan noen se en annen hensikt? Man kan ikke "sladre" uten å måtte stå inne for det, derfor fikk jeg oppgitt navnet.

Jeg ber igjen om at hele denne tråden bare kan slettes av vår seriøse "leder" her inne, som forholder seg saklig, og lar oss medlemmer diskutere oss trøtte og leie av temaet. At vedkommende ønsker å rette en takk til en angiver (angiveri hørte visstnok til under krigen, for dem som har lest litt historie), og hvordan skal jeg tolke det? Ønsker dette individet også å skade meg og mine virksomheter på noen måte? Å rette en takk til en som ønsker å skade noen, det er vel verre enn å mene at jeg kommer med trusler? Det er dette jeg mener med intigritet, eller mangelfull sådan.

Det siste avsnittet håper og tror jeg vedkommende leser, og ligger intelligentsnivået over et minimum, så føler vel personen seg ganske dum nå han leser dette. Alt står jo svart på hvitt her inne, så det er vanskelig å snakke seg fra denslags patetiske, barnslige og - etter min mening - idiotiske uttalelser fra en sentral person i forumet.

Hvis det er ønskelig, så er det bare å svare meg, så skal jeg nok klare å lire av meg mer på en saklig måte, og uten å bruke uttrykk som "så kan jeg sende ham en takk".

Jepp!

Skal vi gi oss da? Jeg har fryktelig mye skrivearbeid å få unna, så jeg har ikke all verdens tid til å legge ut slik særlig mer nå.


J. - smiler og er fornøyd
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Igjen, enda en tråd som er bullshit fra den ene enden til den andre. Du har enda til overs å fortelle spesifikt hva som har hendt og hvordan du har blitt "straffet". Det eneste du ytret i det opprinnelige innlegget ditt var at noen her inne har prøvd å stanse elller angi dine annonseringer hos Adwords. Dette vil ha to utfall:

1. Du bryter Adwords sine regler og må selvfølgelig tåle den eventuelle straffen for dette.

2. Du har ikke brutt noen regler og har da heller ingenting å klage over.

Så truet du med å offentligegjøre hvem dette er på forumet, noe som er totalt poengløst siden det ikke opprinnelig er noe vi har noe med å gjøre, men en sak mellom deg og hvem-det-nå-enn-er-du-prater-om. Det får meg da til å lure på om du opprettet denne tråden for å vise at du bestitter en slags makt over noen her inne. Tror du vi vil se opp til deg av den grunn? Voks opp.


Ønsker dette individet også å skade meg og mine virksomheter på noen måte? Å rette en takk til en som ønsker å skade noen, det er vel verre enn å mene at jeg kommer med trusler? Det er dette jeg mener med intigritet, eller mangelfull sådan.

Er det hva man kaller å over-analysere ting? Utifra ditt første innlegg så får man inntrykk av at du har drevet markedsføring hos adwords som inne følger TOS og da ser jeg da ingen grunn til hvorfor jeg skulle støtte deg i det. Hvordan du vinkler det mot at jeg ønsker å skade

Det siste avsnittet håper og tror jeg vedkommende leser, og ligger intelligentsnivået over et minimum, så føler vel personen seg ganske dum nå han leser dette. Alt står jo svart på hvitt her inne, så det er vanskelig å snakke seg fra denslags patetiske, barnslige og - etter min mening - idiotiske uttalelser fra en sentral person i forumet.

Hva dette har med saken å gjøre vet ikke jeg, men om målet ditt her er å fremstille meg på en nedlatende måte, så foreslår jeg at du går tilbake til papirarbeidet ditt og den suksessfulle bedriften din - for du bidrar så absolutt ikke med noe positivt her inne annet enn pisspreik.

Atter en gang, fortell oss gjerne hva poenget ditt med å opprette denne tråden var eller ikke svar på den i det heletatt. Om ditt neste innlegg går ut på å fremstille meg som lavstående igjen kommer jeg enkelt og greit til å gjøre handling av det.

Og en ting til. Siden du fremstiller deg selv som så oppgående (iallefall i forhold til meg) - burde du ikke da ha vett til å ta en privatsak med personen det gjelder, fremfor å gå til et offentlig forum med saken?
 

joachim

Medlem
Kommentar til Kenneth

Om du har så høye forventninger til at forumet og dets deltagere skal bidra med meninger, erfaringer, betraktninger og kunnskaper så foreslår jeg så absolutt at du starter med deg selv, for en tråd av denne typen du startet nå er totalt poengløst.

Og vær så snill, slutt å snakk så mye pisspreik. Det er absolutt ingen andre enn du selv som har kommet med useriøse kommentarer her inne. Når du atpåtil kommer med kommentarer som "for de av dere som kan lese" så kan jeg vil fint konkludere her og nå at du er en person vi virkelig inne trenger her inne, så ta deg gjerne god tid med å komme tilbake.

Et forum som dette burde vel absolutt ha både takhøyde, og også kunne godta ytringsfrihet så sant ingen blir støtt grunnet religion, hudfarge eller politisk oppfatning.

At jeg kan piske opp stemningen - når jeg vil - det skaper jo bare debatt, diskusjoner og lufting av meninger av alle slag. Det er jo lærerikt og gøy det, vel?

At du skal bestemme hva vi skal diskutere her inne finner jeg en smule diktatorisk.

Med mindre jeg skulle bli fysisk utestengt, vil jeg ytre meg og svare etter ønske på de innlegg jeg finner interessante.

Dog skal jeg vegre meg heretter for å buse ut litt for raskt i en opphetet tilstand (les: fly forbannet).

Om jeg skulle bli utestengt, så tilkjennegir du en diktatorisk stil som leder for forumet, og da tror jeg at jeg frivillig skal klare å holde meg unna.

Uttrykket "pisspreik" får du stå inne for selv, DET er en useriøs kommentar.
En god diskusjon inneholder ikke denslags gatespråk, og helt alvorlig, får vi lov å diskutere det vi ønsker så sant det foregår i saklige former, eller skal du sensurere bort det du ikke liker? Det er forskjell på å ikke like, og å være uenig.

J.
 

picxx

Well-Known Member
At du skal bestemme hva vi skal diskutere her inne finner jeg en smule diktatorisk.

Et internettforum vil aldri bli noe annet enn diktatorisk.
Live with it! :D
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Igjen, så svarer du ikke på noe av det jeg spør om men snakker rundt grøten.

Om du vil holde en diskusjon på et sakelig og seriøst nivå, så foreslår jeg at du slutter å snakke nedlatende om andre.
 

joachim

Medlem
Nå gir vi oss før du går ut av ditt gode skinn!

En sluttkommentar: det er så mange selvmotsigelser i det du skriver (de lange avsnittene), at jeg kan ikke møte det der med rasjonell argumentasjon. Det skyldes sannsynligvis at du nå er lettere irritert.


Nå er jeg på vei til en kunde om få minutter. Ser gjerne innom senere, da har vi kanskje roet oss litt begge to.

Ha en god dag!

J.

P.S. Ingen må nekte på at dette var gøy!!!! :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp