Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Unyttige idioter

Status
Stengt for ytterligere svar.

joachim

Medlem
...om ditt neste innlegg går ut på å fremstille meg som lavstående igjen kommer jeg enkelt og greit til å gjøre handling av det.

Dette er da vel en trussel? Jeg hadde virkelig ventet at du holdt deg for god til å komme med slike trusler, hva det enn måtte innebære. Jeg skjelver ikke i buksene akkurat, men jeg registrerer dette som en åpenlys trussel.

Skjerp deg, Kenneth, og kutt ut med å true meg. Det kommer der intet godt ut av uannsett.


J.
 

joachim

Medlem
Jeg vet ikke hva det er med kommunikasjonen mellom oss to, men at jeg ikke svarer, snakker rundt grøten, prater "piss", osv., jeg forstår ikke helt hva du mener.

Det er ikke sikkert jeg svarer akkurat det du vil, men du får da i det minste en form for svar fra meg.

Hvis trusselen går på å stenge meg ute, vel, det kan jeg ikke hindre deg i å gjøre, men går det på mer alvorlige ting, begynner jeg virkelig å lure på deg. Så forbannet går det vel ikke an å bli i en diskusjon? Eller?

J.
 

picxx

Well-Known Member
Dette er da vel en trussel? Jeg hadde virkelig ventet at du holdt deg for god til å komme med slike trusler, hva det enn måtte innebære. Jeg skjelver ikke i buksene akkurat, men jeg registrerer dette som en åpenlys trussel.

Om det var like mye substans i det påståtte 'angiveriet' som det var i 'trusselen' fra Kenneth burde du kanskje ta en runde med deg selv istedet for å brase rundt som en elefant i et glassmagasin på et offentlig forum.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vel, da lar iallefall jeg diskusjonen ligge. Det er jo som å snakke med en apekatt. Når man har stilt et konkret spørsmål x antall ganger og fortsatt ikke får noe fornuftig svar (annet enn nedlatende svar og snakking rundt grøten), så er det vel igrunn ikke noe poeng.
 

joachim

Medlem
Du strør om deg med uttallige ord av kategorien "gatespråk" fordi vi har en diskusjon gående. Jeg svarer deg så saklig som mulig, og du blir enda mer irritert fordi jeg ikke svarer det du vil jeg skal svare. Det siste var nå "apekatt". Hvor i alle dager har du vokst opp, Kenneth? På Tveita?

NÅ legger jeg inn årene. Du får slenge så mye av deg som du bare vil, men jeg gidder ikke å svare heretter, medmindre du kommer med alvorlige trusler.

Takk for diskusjonen! Over og ut!

J.
 

vidarlo

Apache-junkie
Du strør om deg med uttallige ord av kategorien "gatespråk" fordi vi har en diskusjon gående. Jeg svarer deg så saklig som mulig, og du blir enda mer irritert fordi jeg ikke svarer det du vil jeg skal svare. Det siste var nå "apekatt". Hvor i alle dager har du vokst opp, Kenneth? På Tveita?

NÅ legger jeg inn årene. Du får slenge så mye av deg som du bare vil, men jeg gidder ikke å svare heretter, medmindre du kommer med alvorlige trusler.

Takk for diskusjonen! Over og ut!

J.
Kva med å skjerpe seg bektraktleg? Du har fått spørsmål, som du har oversett, og istaden komt med personangrep. At kenneth er dritt lei av det forstår eg.

Du framstår for meg som en 14-åring som nettopp har oppdaga internet. Er du sikker på at det er det du vil vi skal assosiere med deg? Om ikkje bør du tenke gjennom kva du skriv.
 

joachim

Medlem
Kva med å skjerpe seg bektraktleg? Du har fått spørsmål, som du har oversett, og istaden komt med personangrep. At kenneth er dritt lei av det forstår eg.

Du framstår for meg som en 14-åring som nettopp har oppdaga internet. Er du sikker på at det er det du vil vi skal assosiere med deg? Om ikkje bør du tenke gjennom kva du skriv.

Gi meg EN forb... grunn til at jeg skal svare på de idiotiske spørmålene fra en imbesil, laverestående organisme som ikke klarer å registrere at jeg ønsket å avslutte det hele før det ble en psykiatrisk diskusjon av det med Kenneth i hovedrollen? Og nå blander du deg også inn. Jeg ville AVSLUTTE dette. Har dere mistet en hjernehemisfære? Det hjelper nemlig med to!

Og hvem tror Kenneth og du hvem dere er?

At du vet så mye om hva en 14-åring tenker får meg til å grøsse, tok du den?

Nå er jeg pissed!

Jeg VET hvem som ringte Trondheim, jeg VET også hvem det er her inne, og jeg VET hva jeg skal gjøre med det. Det ynkelige individet har mye å se frem til.

DET var en trussel!!!

Takk for meg!

J.
 

vidarlo

Apache-junkie
Gi meg EN forb... grunn til at jeg skal svare på de idiotiske spørmålene fra en imbesil, laverestående organisme som ikke klarer å registrere at jeg ønsket å avslutte det hele før det ble en psykiatrisk diskusjon av det med Kenneth i hovedrollen? Og nå blander du deg også inn. Jeg ville AVSLUTTE dette. Har dere mistet en hjernehemisfære? Det hjelper nemlig med to!

Tja, du kom med en rimelig grov påstand, nemlig at andre angreip deg. Du har ikkje vore istand/villig til å forsvare den påstanden, og istaden har du komt med grove personangrep på dei som har kritisert din handlemåte.

Når du poster på et forum stiller du deg opp i et offentlig rom og skriker slik at et par tusen hører deg. Du kan ikkje avslutte debatten fordi den tar ei vending du ikkje liker. Slik fungerer heldigvis ikkje verden.

At du velger personangrep som diskusjonsform hjelper deg neppe så ekstremt.
 

squeezer

New Member
Om noen vil finne kontaktopplysninger til 'Joachim' greier de sikkert å finne dette på egen hånd!
Å legge ut personlige opplysinger i offentlig fora er ikke stort bedre enn å komme med tomme beskyldninger.

Innlegget er moderert!
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp