Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt Oppdrag

misterx

New Member
Nå har jeg fått nok av dette firmaet. En ting er at de ringer deg 3 dager på rad med ulike nummer. Men hele tjenesten er svindel. Hvorfor?

1. Mitt Oppdrag legger selv inn enkelte kommentarer. Enten positive/negative. Et par timer etter kommentaren ringer de opp kunden og forteller dette. Enten "Så mange som snakker fint om deg" eller "Betalende kunder kan slette kommentarer når man sender mail om dette"

2. At konkurrenter kan gå inn og skrive så mye piss om en annen uten at det har noen sammenheng er bare helt uakseptabelt. Det burde rett og slett vært forbudt.

3. Når man starter et firma er det helt i orden at "disse" selskapene lager en gratis oppføring og ringer rundt. Men de aller fleste som man sender en epost til og ber om å bli slettet, etterkommer dette. Mitt Oppdrag gidder ikke engang å svare deg.

Jeg har sendt de en mail idag der jeg har spurt om svar på 3 ting. De har frist innen fredag til å svare. Dersom jeg ikke hører noe vil det bli laget en nettside som advarer mot disse med alle linker fra media, personer som har uttalt seg og personer som har jobbet der.

Jeg håper så mange som mulig vil dele denne!
 

misterx

New Member
Takk for linkene. Har mange flere også. Og kommentarer fra folk som har jobbet der.

Er det noen som vet noe om loven her? Har de lov til alt de gjør?
 

hvaer

Medlem
Å bedrive spamming er ikke noe mer lovlig, bare fordi at de driver med ett selskap du ikke liker.
 

misterx

New Member
Enig at siden må bli bedre. Skal jobbe med den.

For øvrig er jeg i kontakt med Mitt Oppdrag også. Dersom de gjør nødvendige endringer vil også siden bli fjernet. Men å måtte betale 5000 kr for abbonement for å få fjernet random kommentarer er bare drøyt.
 

Alexiuz

Medlem
Dette svir nok litt for de. De tar nok kontakt for å prøve å svare litt for seg..
 

misterx

New Member
Det har de gjort. De ønsker å svare for seg og har gitt noen tilbakemeldinger. Jeg vil kun se at det skjer noe. Tomme ord holder ikke. Ellers har jeg også bedt de anmelde saken dersom de finner siden støtende. Jeg har greit med dokumentasjon jeg kan legge frem;)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Naturligvis kan man det, for mittoppdrag.no har jo ingen måte å verifisere at man faktisk har brukt et firma. Dermed er det umulig å vite hva som er konkurrenter som prøver å slenge dritt, hva som er firmaet selv som prøver å skryte seg selv opp, og hva som evt er ekte fornøyde eller misfornøyde kunder.

Jeg tenkte selv på å lage en slags liste på denne måten en gang i tiden, men da med fokus på firmaer som evt ikke gjør opp for seg osv, men det ville ha blitt håpløst å verifisere, og derfor droppa jeg det.
 
Sist redigert:

misterx

New Member
Jeg snakker ikke om å fjerne dårlig kommentar som er reell.
Jeg snakker om at du kan gå inn og skrive så mye piss du bare vil om dine konkurrenter. Uten å aldri ha brukt tjenesten.
Mitt Oppdrag sier du kan fjerne slike kommentarer men det er bare tull. Hvorfor skal man i det hele tatt bruke tid på dette?
 
Topp