Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig annonsering på blogg

picxx

Well-Known Member
Har 2-3 små bannerplasser (170x35) og en 2-3 linker tilgjengelig en måneds tid på en blogg. Bloggen er NORSK (eller svorsk).
ca. 5-7000 unike i mnd.
100.- for bannere ($20 pp el. epass)
50.- for linker ($10 pp el. epass)
Send meg en pm for adressen.
 

picxx

Well-Known Member
Selger du poster i disse bloggene også?

Nei, gjør ikke det enda.
De er såpass nye at jeg ønsker å få litt "hold" i dem før jeg begynner å selge poster.

Grunnen til at jeg selger noe ad-plass er at jeg holder på å skifte ad-server, samtidig som jeg holder på å omstrukturere linkstrukturen på disse sidene (få r bort denne jævla dumme toppsaken), så tenkte det var bedre å kaste inn noe adsense + å selge unna noe for en kort tid isteden for at de skal stå tomme.

(Skal si fra når jeg tar plugs...jeg har en plan, hehe ;) )
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Har 2-3 små bannerplasser (170x35) og en 2-3 linker tilgjengelig en måneds tid på en blogg. Bloggen er NORSK (eller svorsk).
ca. 5-7000 unike i mnd.
100.- for bannere ($20 pp el. epass)
50.- for linker ($10 pp el. epass)
Send meg en pm for adressen.
Det var da et veldig ukurant bannerformat, dah!
 

picxx

Well-Known Member
Det var da et veldig ukurant bannerformat, dah!

160X et eller annet bedre dah? :p
Kom gjerne med ønske, kan gjerne forandre bannerformatet ettersom det ikke er solgt noe enda.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg fikk en idé: Kanskje man kunne ha en egen kategori her på webforumet som gikk på å kjøpe og selge annonseplass.

Jeg er generelt veldig interessert i å kjøpe annonseplass for en fast pris pr måned. Det gjør det enkelt og forutsigbart for nettstedeieren.

Så jeg prøver meg med følgende spørsmål: Noen andre som er interessert i å selge annonseplass til en fast pris per måned på nettstedet/ bloggen sin? PM meg eller svar på denne tråden.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er interessert i blogg-poster i norske blogger, så si ifra den dager du selger det.

Skal få opp annonsesiden min og bli ferdig med et par prosjekter til det haster litt med, så kan jeg nok begynne å ta noen plugs.

De fleste bloggene er ikke mere enn 3mnd. gamle enda da, men det spiller jo ikke allverden med rolle da artiklen vil bli liggende forever :)
 
Topp