Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ingen e-poster fra Webforumet

Bjørnar

Gründer
jeg fikk nylig for en annen tråd, så noe virker i alle fall. jeg stoler på at marsvinet til Tonny holder seg unna?

det kan kanskje heller være en mus?
PrinterProblems.jpg
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

jeg får eposter fra forumet..

/S
 

clinton4

Medlem
Jeg får epost som vanlig. Kanskje det er epost filteret ditt som er tett? Kan samle seg mye støv der nå som våren er godt i gang :)
 

clinton4

Medlem
Ja, for jeg skriver jo ut alle beskjeder som skal gå til medlemenene, scanner dem inn igjen og sender på spost. Og det er ikke til å unngå at noen medlemener forsvinner inn i printeren fra tid til annen.

Hørtes litt tungvint ut å gjøre alt dette selv 24 timer i døgnet. Du har ikke vurdert å leie inn 4-5 medarbeidere fra India som kan sitte å gjøre dette for deg?
 

hansson

Langveisfarende
Jeg skulle selvfølgelig ha sjekket dette før jeg la ut noe her. Men bruker en annen konto til maskingenerert mail og sender det jeg vil ha derfra videre til nok en gmail-konto. Da jeg omsider husket "hva var navnet på din første dverghamster" og fikk logget meg inn så lå alt i spammen der. Det er altså helt nytt, første mail som ble tatt av filteret der er fra 26. april. Sært hvis jeg skulle være den eneste gmail-brukeren som opplever dette?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg skulle selvfølgelig ha sjekket dette før jeg la ut noe her. Men bruker en annen konto til maskingenerert mail og sender det jeg vil ha derfra videre til nok en gmail-konto. Da jeg omsider husket "hva var navnet på din første dverghamster" og fikk logget meg inn så lå alt i spammen der. Det er altså helt nytt, første mail som ble tatt av filteret der er fra 26. april. Sært hvis jeg skulle være den eneste gmail-brukeren som opplever dette?

Du er den eneste som opplever dette fordi du er den eneste som bruker "første dverghamster" som huskelapp. Alle andre bruker selvfølgelig "første dverglemen", og da fungerer alt som det skal.
 
Topp