Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Takk for meg

Status
Stengt for ytterligere svar.

Gaasehud

Medlem
Stemmer det, Fredrik, med at NWF har blitt veldig dødt de siste årene. Før fikk jeg masse ressurser (heter det det?) derfra og det var der jeg lærte mest om webutvikling. Deretter forflyttet jeg meg mer til WF, og nå har vel innleggstallene mine snart tatt igjen de på NWF. NWF har også vært i en slags "krise" som WF, bare at der gikk det ut på at ledelsen dreit i forumet og det skjedde altfor lite. Samt at det er ekstremt preget av PHP.
 
U

Uregistrert

Guest
Kan ikke si at jeg ble lei meg når jeg så Kenneth skulle ut (som om han ikke kommer til å snoke videre..) haha. GJ endelig. Slipper alle å bli øst over med negative kommentarer + og få sine egne innlegg ol. slettet!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns jo ikke det er noe kult at verken Kenneth eller Peter Andre ikke lenger vil være aktiv på forumet, men jeg syns heller ikke det er verdens undergang. De var to gode medlemmer, begge to med lange og ofte gode svar. At Peter Andre hadde sin egen måte og si sitt på syns jeg heller ikke var negativt, og alle som har sett Peter sine blogger og slikt siste tiden vet jo at han pleier å formidle sine saker med en litt "tullete" tone.

At Peter har forlatt forumet fordi det ikke har blitt et elite-forum kun for medlemmer som har enormt mye kunnskaper innen sitt felt syns jeg er helt greit. Da er det nok ikke bare reglene i jobbekategorien som er galt for deg. At Kenneth derimot kommer med samme grunnlag syns jeg er i skog og mark. Det er tross alt du Kenneth som har bygget opp store deler av forumet, og det er også du som har tatt veldig mange av oss inn i varmen her på WF. Om du absolutt ikke ville ha oss her har du ingen andre enn deg selv å skylde på.

peterandrej skrev:
Så kua har vært kalv. Men når kua sier til kalven at "ikke hopp utfor den skrenten der" så vil det jo være dumt av kalven å bare svare at "pøh. du hoppet da selv utenfor her og brakk beina da du var ung. Hvorfor skal ikke jeg få gjøre det samme?".

Det trenger ikke kalven. Kalven kan bare høre på kua som sier at "det er jævla høyt. du brekker beina".
Det er et godt poeng du kommer med, men allikevel ikke helt bra svar. Du må jo også tenke på hvor mye noen faktisk er villig til å betale en mann med null erfaring og absolutt ingen portefølje og vise til når vedkommende skal ha noe gjort. Man må begynne ett sted, tro det eller ei, stort sett med lave priser for å få en portefølje i denne bransjen. Straks man gjerne har fått bygget seg litt opp - DA kan man begynne å tenke på prisene man opererer med.

Hvem som har gjort det slik? Det er dere som bedrifter selv som krever erfaring for at noen andre skal gjøre noe for dere. Det er noe som kræsjer der. Først krever dere store mengder erfaring, og deretter kommer dere og sier at menneskene som vil skaffe seg denne erfaringen ved å jobbe billig også gjør noe galt. Hvordan er da tanken at disse skal klare og skaffe seg noen erfaring?

- Joda, det er riktignok ikke alle som krever erfaring når de skal ha noe gjort, men da er de vel ikke villig til å betale full pris for oppdraget heller.
 

Tony J

Alle skal få
Siden jeg er ny her og ikke har vært med på "kenneth og peter" tiden, så kan jeg som nykomling ikke merke at dette forumet mangler noen form for kompetanse, men det er jo min mening basert på hva jeg har lett etter. Jeg syns webforumet burde hatt en "doner penger" knapp for alle gjester som kommer hit nyter godt av denne kompetansen, men det er også min mening. Om jeg kommer til å donere? Det vil tiden vise:)))

Tony
 

picxx

Well-Known Member
Jeg synes WF burde hatt en forumregel om ikke å bumpe flere år gamle tråder.
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Siden jeg er ny her og ikke har vært med på "kenneth og peter" tiden, så kan jeg som nykomling ikke merke at dette forumet mangler noen form for kompetanse, men det er jo min mening basert på hva jeg har lett etter. Jeg syns webforumet burde hatt en "doner penger" knapp for alle gjester som kommer hit nyter godt av denne kompetansen, men det er også min mening. Om jeg kommer til å donere? Det vil tiden vise:)))

Tony


Whoa.. veldig relevant å greve opp et lik av en tråd fra 27september 2009?
 
Hvis dere faktisk gidder å lese posten hans vil dere forhåpentligvis se at det han poster er både relevant ift temaet i tråden, og inneholder et godt innspill til forumeier. Da må det vel være mulig å kunne se mellom fingrene at tråden er av gammel dato, istedet for å gnåle løs som noen unger om "OMG bumpe gammel tråd!1! ZOMG krise"
 

picxx

Well-Known Member
Hvis dere faktisk gidder å lese posten hans vil dere forhåpentligvis se at det han poster er både relevant ift temaet i tråden, og inneholder et godt innspill til forumeier. Da må det vel være mulig å kunne se mellom fingrene at tråden er av gammel dato, istedet for å gnåle løs som noen unger om "OMG bumpe gammel tråd!1! ZOMG krise"

Start en ny tråd!
Alt annet i denne tråden enn Tonys innlegg er ikke relevant her på WF anno 28.10.2011
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg reagerer også på alle disse bumpingene av tråder som ikke er rørt på år og dag! Har vel nevnt det før, og kan sikkert nevne det igjen at jeg synes det er totalt unødig.

Skulle vært autostenging av tråder det ikke er kommet innlegg på i løpet av siste 30 dager e.l.
 

zapotek

Medlem
Jaja, får skremme bumperen med dette bildet jeg da:

OldThread.jpg
 

Dag Frogner

Supermedlem
Denne tråden trengte jo ikke bumpes akkurat, men i noen tilfeller syntes jeg det er helt ok. Sett at man har et problem som har blitt tatt opp tidligere, men ikke løst. Da er det jo bedre å bumpe en tråd (hvor det mest sannsynlig ligger en del info, forslag til løsninger osv) enn å starte en ny?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp