Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sprøtt

Tonny Kluften

Administrator
Jeg la inn en post om et firma i bloggen min for 3 timer siden og nå ranker den nr. 2 på google ved søk på firmanavnet, bare slått av hjemmesiden til firmaet. Sprøtt. Kanskje jeg endelig har funnet den magiske formelen. Vi får se om posten holder rankingen etter en tid.
Nesten synd at det er en blogg uten reklame, hvis det blir så lett å ranke i fremtida blir jeg veldig fristet til å ødelegge den med kommers.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har gjort det samme selv og det skjer nesten hver gang. Ranket til og med FORAN firmaetsiden til et reklamefirma en gang, og da skrev jeg atpåtil en veldig hissig post om dem.
 

city

Medlem
Virker dette som dere sier ligger nok Finn.no/Finn no m.fl. dårlig an eller godt an for blogging med en aldri så liten link til vår egen side:confused:
 

Gomlers

Member
Det virker som om Google har oppdatert algoritmer enormt de siste dagene. Blant annet så har jeg faste referansesøk jeg kjører en gang i mellom. På alle disse refereransesøkene legger jeg merke til at antall indekserte sider er drastisk redusert. Noen er til og med halvert. Før hadde jeg ord som gav eks. 20 millioner og 3 millioner treff, men nå finner jeg kun 10 millioner og 1.5 million osv.. mulig dette har gjort at Googlebot kan indeksere sider raskere. at de har på en eller annen måte filtrert ut "irrelevante" sider fra indekseringene sine..

Absolutt veldig interessant!! :D
 

Gomlers

Member
Skulle ikke forundre meg om Wordpress og Google har en eller annen form for hemmelig RSS 7.0-samarbeid eller no ;)
 

Gomlers

Member
Tror nok kanskje du er inne på en ganske riktig sti der vidarlo! :) Når man tenker etter så er det nesten selvfølgelig..
 
Topp