Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeTracker etablerer seg i Norge

picxx

Well-Known Member
Du må inn på kampanjestyringen og hente den ut som en hvilken som helst annen kampanje.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hehe, da forstår jeg. Gå til Kampanjer og velg Personlige Internett Tjenester (jeg elsker orddeling).
 

Travellingman

Nettgrunder
Mulig jeg ikke har uttrykt meg godt nok, men jeg har ikke noe problemer med å finne frem til det dere nevner her....

Det jeg etterlyser en min egen affiliate lenke til Tradetracker programmet som jeg kan verve nye affiliater med.

Litt tungvindt om jeg må gå inn i tekstlenker ---> generer kode og så klippe ut linken der i fra. Men den linken vil ikke Pretty Link Lite godta....

Ser det er mulighet å lage en dyplenke rett til feks sign up siden.
 

picxx

Well-Known Member
Litt tungvindt om jeg må gå inn i tekstlenker ---> generer kode og så klippe ut linken der i fra. Men den linken vil ikke Pretty Link Lite godta....

Ja, var en litt tungvindt måte å hente ut deres egen aff.link (Veldig mye enklere hos TrollAds Affiliatenettverk ;) ). Du kan jo bare redirekte den ene url'en ved hjelp av .htaccess hvis pretty link tikke godtar den?
 

picxx

Well-Known Member
Lite spørsmål ang. tradetracker.
Jeg har flere affiliateSU og også MerchantSU (merchant er når annonsører ønsker å benytte nettverket), men alle disse står på 0.- hva gjelder utbetaling/opptjening.
Andre som har opplevd dette?
 

picxx

Well-Known Member
Kan det være at du ikke har fylt ut alt som går på kontonummer, mva-nummer og slikt, picxx?

Jeg har en saldo som er over 0 der, og det står at jeg skal få en utbetaling fra dem neste gang utbetalingen skal skje. Men den meldingen har stått der ganske lenge. Jeg er ikke sikker på når tid de har utbetalinger, men mener det skulle være månedlig.

Ikke betalinger jeg snakker om, men saldo i kontrollpanelet.
På andre salg/leads kommer saldo opp med en gang, men på disse blir det stående på 0.
 
picxx har allerede fått svar på dette direkte, men bare for å få det klart her også så skyldes dette at vi betaler ut 5 % av omsetningen som subaffiliates genererer. Så hvis ikke de har generert noen omsetning gjennom TradeTracker, så står saldoen på den kampanjen på 0 kr. Oppsiden her er derimot veldig stor. Når noen skaffer en stor affiliate så er det virkelig mye å tjene på kampanjen.

Når det gjelder utbetalinger så foretas de månedlig, og faktura blir generert den 1. i hver måned. Vi planlegger å starte med utbetaling to ganger i måneden i løpet av kort tid. :)
 

JoachimO

Medlem
Stoppet registrering når det kom spørsmål om personnummer. Ser ingen grunn til at dere trenger dette
 
Topp