Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeTracker etablerer seg i Norge

Har akkurat fått godkjent, og det første som slår meg er at jeg er forvirret. Første side er oversiktlig, men tror det kommer til å ta litt tid får jeg føler meg til rette i dette systemet.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
TradeTracker Norway regner med å være operativt fra 1. juli 2011, men vi er åpen for registrering omgående.

Lurer på hvor Tradetracker står pr. i dag. Etter å ha fått et par e-poster idag, en om satsing i Danmark (hvor det også nevnes at firmaet er tilstede i Norge) og en om satsingen i Tyskland, logget jeg på min konto hos Tradetracker Norge. Men fortsatt ingen kampanjer synlig....
 

picxx

Well-Known Member
Fikk en mail fra tradetracker hvor de opplyser at de kjører med subaffiliate istedet for PPA ved verving. 5,00% av salg på alle subaff. NICE! :D
(med forbehold om at de faktisk får noen normale kampanjer utenom da)
 

pleb

Medlem
Fikk en mail fra tradetracker hvor de opplyser at de kjører med subaffiliate istedet for PPA ved verving. 5,00% av salg på alle subaff. NICE! :D
(med forbehold om at de faktisk får noen normale kampanjer utenom da)

I realiteten betyr det at man får 5% av alt den vervede personen genererer?:)

edit: i så fall kan du få lov å verve meg, bare gi link her eller på pm.
 
Da har det kommet opp noen kampanjer. Superpiller og slanking. Ingen brands. Sikkert greit for noen, selv rører jeg aldri sånt.

Spennende å se hva som kommer i tiden fremover.
 
Ser ut til at dette blir en konkurrent av euroads og adsercive, ingen kampanjer som passer for min del ennå..
 
Ser ut til at dette blir en konkurrent av euroads og adsercive, ingen kampanjer som passer for min del ennå..

Ja, akkurat det jeg tenkte da jeg fikk mailene. Skuffet!

Hva er det som fungerer bra i affiliateverden? Jo, solide og kjente aktører. Nettbutikker som alle har hørt om med mange kategorier og en haug av produkter. Ikke ukjente Word 97-logoer med èn tynn postordrelignende landingsside hvor man legger inn bestilling på et superprodukt.

Men det kan jo være tilfeldig at disse ble publisert nå først. Håper det. Jeg synes det hadde vært moro om TT kunne holdt seg i samme gate som TD.
 
Sist redigert:
Helt enig! Det jeg savner er en TD konkurrent, med store og seriøse kunder. Hvor kundene bruker pengene på nettet fremfor reklame på tv.
 
Topp