Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeTracker etablerer seg i Norge

vil nok likevel vente med å registrere meg til de har fått kjørt seg et par år
Tror ikke det skader å registrere seg. Har selv gjort det, men det er dermed ikke sagt at jeg kommer til å kaste meg ut i det. Man vet jo aldri hva som dukker opp, og da kan det være greit å allerede være godkjent og kunne kjøre på. Det vil jo snart vise seg om dette er noe å satse på.
 

picxx

Well-Known Member
Ingen kampanjer, de offentliggjøres ikke før offisiell oppstart har TS sagt.

Nice!
INGEN kampanjer... ingen annonsører, men en masse affiliates.... hehe...
Skal jeg rågjette ligger dem nok ikke langt unna euroads.
 

kongen

kongemedlem
Jeg leste en morsom historie på Warrior forum om en amerikansk annonsør som var blacklista overalt, fra alle aff.nettverk og fra alle store nettsteder som lever av annonser, fordi de ikke betalte regningene sine. Businessen var fucked da man ikke kunne annonsere noenplass. Så fikk de en brilliant ide; starte et aff.nettverk selv...
 
Utsatt lansering

TradeTracker Norway har planlagt lansering i juli måned. En del av våre forpliktelser til TradeTracker International (TTI) er å ha topp fokus på internasjonale annonsører som allerede har avtaler med TTI, før vi retter fokus mot de norske. Dette er en relativt arbeidskrevende prosess, og vi har derfor besluttet å utsette den planlagte lanseringen til over sommeren.

Vi lanserer TradeTracker i Norge så tidlig vi kan, og setter derfor ikke en ny lanseringsdato. Alle som er registrert som affiliate får førstehåndsinformasjon om kampanjene så snart de blir tilgjengelige.

Til da, ønsker vi alle en riktig god sommer!
 
Dette synes jeg er veldig spennende og ønsker dere velkommen. Det blir spennende å se hvilke annonsører dere får.

En ting jeg riktignok har lyst å påpeke, er hvor viktig det er med tillit, integritet, profesjonalitet og konfidensialitet i affiliatemarkedet. Det har vært mange forskjellige saker og problemer i det norske affiliatemarkedet de siste årene, og saken kongen nevner sitter jo godt i minne hos mange...

Jeg også lyst, på helt generell basis, å ta opp dette med rolleblanding og interesser flere veier. Dette er noe jeg håper TradeTracker gjør seg opp noen tanker om. Hvis man har tilgang på sensitiv og verdifull informasjon og data, og samtidig sitter på begge sider av bordet, får man automatisk et tillitsproblem. Dette kan svekke samarbeidseviljen for de som er klar over det. Uansett hvor streng policy man har, vil svekket tillit føre til at man begrenser seg veldig. Man deler minst mulig data og informasjon, og kommunikasjon og idèutveksling begrenses. En slik situasjon vil også gjøre det problematisk selv om man har full tillit og stoler på de man samarbeider med. Dette er kun ment som en tankevekker. Finnes det potensielle interessekonflikter eller rolleblandinger, bør man finne en måte å løse dette på og gjøre folk oppmerksom på det før noen finner det ut på et annet vis.

Meningen med dette innlegget er bare å få fram et par poeng som mange av oss affiliates er opptatt av. Håper det tolkes konstruktivt, slik som det er ment.

Ønsker dere lykke til og håper dere får noen solide partnere. Fint om dere gir beskjed i tråden her når ting er igang, så åpner jeg gjerne en konto. :)
 
Topp