Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker billig logo

BareAndreas

New Member
Hei

Jeg ønsker å få designet en logo til firmaet mitt. Ønsker meg en logo med en effekt som sluttresultatet på linken nedenfor:

Logo Design Process and Walkthrough for Vivid Ways

Firmanavnet er Breakpoint men om man skriver små, store eller en variasjon av store og små bokstaver er ikke viktig. Har f.eks. tenkt en stor B eller BP med en effekt lik bildet på linken ovenfor og selve navnet breakpoint i en enklere form. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? I så fall hva er prisen. Svar gjerne på tråden eller send meg en PM.

Ha en fin dag!
 

BareAndreas

New Member
Er i hovedsak kun en B eller BP i tilsvarende farger som på linken eller blå toner jeg trenger. Prisområdet 1200 - 1500 kr.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er i hovedsak kun en B eller BP i tilsvarende farger som på linken eller blå toner jeg trenger. Prisområdet 1200 - 1500 kr.

Prisområdet du skisserer for dette, altså mellom tolv og femten tusen, er nok litt i minste laget for å få laget dette tror jeg.
 
Er i hovedsak kun en B eller BP i tilsvarende farger som på linken eller blå toner jeg trenger. Prisområdet 1200 - 1500 kr.

jeg er litt usikker på hva du ønsker deg, ønsker du at det står BP med samme type stil?
eventuelt hva skal det så under?
 

webali

Medlem
finnes jo en haug av de som lager logo til 1500,- så sjønner ikke hva dere snakker om? Bare å søke etter logodesignere i utlandet så finner du en hel del, her hjemme også.
 

webali

Medlem
Yep, du finner også folk som fikser badet ditt til 50kr timen.

seriøst å dra den hver gang. :confused:
Han spør om en enkel logo og oppgir også ca. pris han kan betale. Dere vet like godt som meg at det finnes folk som gjør dette til den prisen. Om DU selv tar helt andre priser er en annen sak men da bør man strengt tatt heller ikke kommentere.
 
Topp