Kjapp og trygg hosting for Wordpress

verdi på cu.no

romeo

Medlem
Bra research Santo! Hvordan fant du ut at doment var på "konkurssalg"?

Julenissen fortalte oss selvfølgelig ikke at cu .no var til salgs som en del av konkursbo :(
 
hvorfor i alle dager skulle jeg ha fortalt gud og hvermann at et bra domene kunne snappes til en ok pris?? hvem tror du jeg er, julenissen?
 

NilsF

Medlem
hvorfor i alle dager skulle jeg ha fortalt gud og hvermann at et bra domene kunne snappes til en ok pris??

Var det ikke nettopp det du gjorde, ved å kunngjøre på denne tråden at domenet cu.no var i ferd med å bli solgt for 5000 kroner? Leserne på denne tråden kunne lett finne kontaktopplysninger til eieren, ved oppslag hos Norid, for så kanskje å finne frem til bobestyrer.

hvem tror du jeg er, julenissen?

Jeg vet ikke, men jeg tror du er en ganske naiv internettbruker. Det at du la ut opplysninger på denne tråden, om det mulige salget, kan for alt vi vet ha ført til at det meldte seg flere kjøpsinteressenter og at du ikke fikk kjøpt domenet for 5000 kroner.
 
Vanligvis veldig enig det meste du skriver, men ikke heelt enig nå. Folk som legger litt innsatts i det kunne selvfølgelig funnet det ut, mens alle ville funnet det ut hvis jeg sa direkte at på kborsen.no selges dette domenet, samt å gi info om hvordan budrunden hadde forløpt allerede (som kan uansett ikke kan finne ut hvis man ikke har fått kontinuerlig mail av bostyrer).

Ser ikke på meg selv som spesielt naiv... Hadde det vært et SKIKKELIG kupp ville jeg ikke sagt noe som helst, men 5000 for cu.no er ikke så bra at det er krise om noen andre tar det. Og det var ikke sånn at jeg ikke fikk kjøpt det, jeg ville ikke ha det til 5000, det var derfor jeg ikke la inn den summen i bud :)
 

romeo

Medlem
Takk for tipset Santo. Skal holde et øye med Konkursbørsen :) Jeg ser de selger room .no for 3k nå.. Billig jo. Har jeg hadd org. nr hadde jeg kjøpt domenet tvert :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Synes personlig at room.no ikke er så veldig bra... og ihvertfall ikke til 15K eks.mva...
 
Topp