Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny Penguin i 2013 og ny panda til helgen

Tony J

Alle skal få
At den kan bli bedre/dårligere enn hva den har vært på grunn av pingvinen og pandaen som oppdateres.
 

looper

Medlem
Jeg har noen sider som har flydd opp og ned...på siste rapport nå så har jeg 25 ned og 4 opp. På mange av søkefrasene er det igjen engelske sider som utranger, altså sider som ikke er relevant overhodet.
 

zapotek

Medlem
Jeg har noen sider som har flydd opp og ned...på siste rapport nå så har jeg 25 ned og 4 opp. På mange av søkefrasene er det igjen engelske sider som utranger, altså sider som ikke er relevant overhodet.

Du mener at engelske sider utrangerer dine norske sider?
 

Tony J

Alle skal få
Jepp

Noen som vet om det er et verktøy hvor man kan søke på et søkeord f.eks

"ferie" for så og skrive inn domene man ønsker å analysere opp mot det søkeordet, f.eks "finnferier.no" så vil dette verktøye fortelle dette:

"Nettsiden finnferier.no kommer frem på side 5 ved søk på ordet "ferie".

?

Da slipper jeg å lete side opp og side ned etter søkeord for min nettside for forskjellige søkeord.

Tony
 

Ole Avranden

utvandret
Merker veldig få endringer egentlig. Litt opp og ned på nettsteder med mange søkeord, men det er ikke større utslag enn normalt.

Edit: Der var siste SERP-sjekken ferdig. Et tynt affiliatenettsted har fått en liten knekk ved at flere #1 plasseringer har falt ned til #2 og en #10 plass røk ut av topp 100.
 
Sist redigert:
Topp